İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

31 Mayıs 2012 Perşembe

Vav Bilekliğim ve Lidyana.com

Herkese merhaba,

Lidyana.com'u keşfettiğim günden beri hergün düzenli inceliyorum. Onu mu alsam bunu mu alsam diye bakınırken ilk alışverişimi geçtiğimiz pazartesi günü yaptım. Hatta sevgili müdürümüzün vav kolyesinden esinlenerek ekipçe-3 hatun kişi- bu bileklikten aldık.

Lidyana.com'dan pazartesi günü verdiğim sipariş çarşamba öğlen elimdeydi. Oldukça güzel paketlenmiş sağlam bir kutuda geldi bilekliklerimiz. Ana kutunun içinde üçü de ayrı ayrı kutulanmıştı. Ayrıca bir sonraki alışverişim için hediye çekim de vardı. Siteden çok memnun kaldım. Oldukça fazla tasarımcıya ait çok güzel aksesuarlar var. Wishlistim oldukça uzun :)

Gelelim bilekliğime :)




Vav Arap alfebesinin 27. harfi. Anne karnında cenin gibi bir duruşu var. Bu sebepten yaradılışın simgesi. Bileklik deri. Üzerindeki vav ise gümüş üzeri pembe altın kaplama. Pembe altın takıları çok seviyorum. Bendeki koyu kahve. Fakat farklı renk alternatifleri de mevcut sitede. Benim bileklerim çok ince. Bu bilekliği seçmemin bir sebebi de ayarlanabilir olması. Spor ama zarif. Kısaca çok sevdim. Fiyatı 59 tl. Bonus card a tüm ürünlerde %20 indirim var. 47 tl ye geldi.


2 yorum:

  1. Dark chocolate brown'a yakisacak dar choc. rengi tam :)) siparis veren ekibe beni de katabilirsin tatlim, zarif bileğine cok yakisiyor guzel gunlerde kullanmam dilegiyle yaradilisin simgesi (bizim icin girl power olan) bilekligini :)))

    YanıtlaSil
  2. bende vav kolyesı ıstıorum bı alamadım yaa aklımdan cıkıo bazen boyle gorunce uzuluorum altın ıstedgm ıcın ogrencıyken beklemk grekıo :(

    YanıtlaSil