İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

20 Kasım 2012 Salı

Abba Nemlendirici Şampuan ve Saç Kremi

Herkese merhaba,

Geçtiğimiz hafta her zaman olduğu gibi korkunç yoğunlukta geçmekte olan, soğuk, yağmurlu ve karanlık bir iş gününde masama gelen kargo beni bir süreliğine de olsa bu ortamdan uzaklaştırdı.

Şöyle bir paket vardı içinde.




Miramay Kozmetik denemem için Abba'nın nemlendirici ve renk koruyucu serisinin şampuan ve saç kremini göndermiş.

Abba daha önce duymadığım bir markaydı açıkçası. Sitelerinden kendileriyle ilgili bilgi edindikten ve ürünleri denedikten sonra sizinle de paylaşmak istedim.

Öncelikle boya koruyucu seriyi denemedim çünkü saçlarımda boya yok. Denemesi için başka bir arkadaşıma verdim Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu yorumlar nemlendirici seri ile ilgili olacak.




Abba %100 vegan, sülfat, DEA ve boyar maddeler içermeyen bir marka. Şampuanları doğal botanik içeriklere sahip. Nemlendirici serinin temel etken maddeleri zeytinyağı ve nane. Oldukça yoğun bir şekilde naneli sakız kokuyor. Saç derisini oldukça rahatlatıyor. Şampuan tek başına saçlarımı yeteri kadar nemlendirdi diyebilirim. Başta da dediğim gibi bitkisel içeriği çok fazla.

Saç kremi ise yine zeytinyağı ve nane içerse de aynı şekilde baskın bir nane kokusu yok.Sitelerinde saç derisinden saç uçlarına kadar dese de-kremin saç derisini nemlendirme gibi bir özelliğinden bahsediyor sitelerinde- ben saç kremini saçımın 2/3 üne uygulamayı tercih ediyorum.

Şampuan ve saç kremini beraber uyguladıktan sonra nemlendirici etkisini hissettim. Aynı şekilde saç derisini rahatlattığını da söyleyebilirim. Bu etki geçici bir etki de değil. Aynı şekilde saçımın yağlandırmadı ve ağırlaştırmadı. (Saçlarım şu aralar cildim gibi kurumaya geçti. Normalden kurumaya meyilli diyebilirim saç tipim için)


Şampuan da saç kremi de paraben içeriyor. Şampuanın orjinal boyu 250 ml ve 54 tl, saç kremi ise 200 ml ve 64 tl.

Diğer serilerle ilgili detaylı bilgiyi internet sitelerinden edinebilirsiniz. Bakım ürünlerinden başka saç şekillendirici ürünlerde mevcut. Abba ürünlerini yetkili eczanelerden alabilirsiniz.

Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder