İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Kasım 2012 Çarşamba

Maybelline Dream Lumitouch Highlighting Concealer

Merhaba,
Bugün sizlere fiyat performans açısından oldukça başarılı bir göz altı kapatıcısı tanıtacağım.

Maybelline 'in bu concealer ını bazı videolarda gördüğimden beri merak içerisindeyim. Kendisi YSL touche eclat'ya alternatif olarak gösteriliyor. Bense kapatıcı olarak daha iyi bir performans sergilediğini düşünmekteyim. Touche eclat benim için iyi ve pahalı bir aydınlatıcı maybelline e göre. Ben daha çok Clinique Airbrush Concealer a benzettim. 










Efendim hemen hemen her fani gibi hayatımı idame ettirmek için çalışmaktayım. Bu sebepten kargalar henüz kahvaltısını etmeden yollara düşen bu bünye her sabah daha mor ve yorgun göz altlarıyla uyanmakta. Gün geçtikçe concealer benim için daha önemli bir hal alıyor. Şu aralar bütçe dostu ürünler bulmaya çalışıyorum ve elimden geldiğince drugstore ürünler deniyorum. ( Hatta yakında muhteşem bir temizleyici tantacağım)



Bendeki 1 numarası. Hafif şeftalimtrak bir rengi var. (Şeftalimtrak evet bu tabiri az önce türettim.) Göz altlarını grileştirmeden kapatıyor. Fırçalı olduğu için uygulaması da oldukça pratik.




Dream lumitouch hem ucuz, hem beynim henüz uyurken göz altlarımı uyandırabiliyor, hem de aydınlatıyor. Memnun muyum. Çok. Bir daha alır mıyım? Kesinlikle. Fiyatı 20 tl civarı. İndirimde yakalamanız çok yüksek ki ben de indirimde daha ucuz bir fiyata aldım.



Sevgiler :))



6 yorum:

  1. ambalajı degişmiş sanırım bende de vardı bu ürün ama seffaf değildi
    1numarası cok acıktı bir de bu daha seftali dediğin gibi
    airbrush a benzetiyorum bende aydınlatması iyi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Benim genetik göz altı morluklarım var, az da uyusam çok da uyusam mordur göz altlarım üstelik her sabah şişer gözlerim :(
    garnier in kafeinli göz altı kapatıcısını kullanıyorum ama pek başarılı olduğunu söyleyemem, acaba sen garnier i kullandıysan kıyaslayabilir misin bu maybelline ile, benzer fiyat aralığında bir ürün arıyorum da.(roll onu kullandığını ama kapatıcıyı denemediğini yazdmışsın ama yaklaşık 1 sene olmuş yazalı)
    bir de uygun fiyatlı göz altı kremi önermeni rica edeceğim, neutrogena radiance boost eyes kullanıyorum ama pek bi faydasını gördüğümü söyleyemem morluklarım için. bu arada 25 yaşındayım, kırışıklık derdine düşmüş değilim henüz. yardımcı olursan çok sevinirim, sevgiler
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  3. Kargalar kahvaltı etmeden=) şeftalimtrak=) sabah sabah hiç güleceğim yoktu çok tatlısın=)) inşallah
    gün böyle devam eder zira şu sabahın köründe uykulu ve aksiyim:P Temizleyici merak ettim bu arada..

    YanıtlaSil
  4. kozmetik deneyimleri önceki ürünü hiç denemedim ama sanırım hbu hali daha iyi.

    Çiğdem merhaba, Garnier in roll on kapatıcısını kullanmadım ama bana onun yapısı daha kuru geldi elimde denediğimde. Maybelline daha yoğun sanırım. Şişlikler için yeşil olan roll on güzel ama özellikle dolapta tutunca daha da güzel oluyor. Gnetik morluklar için diyebileceğim birşey yok maalesef:( Annem de aynı dertten muzdarip. Yoğun kafein içerikli kremler kullanmak ve kremi masaj yaparak sürmek iyi geliyor. Bir de bol su içmeni öneririm. Drugstore göz kremi kullanmadım hiç daha önce. Avon kullanmıştım ama o da iyi değildi. Ben şu ara Caudalie kullanıyorum. Eczaneden Bioderma nın göz kremine bakabilirsin.

    Elaselcim güüldüysen ne mutlu :) Temizleyici yakında gelecek biraz daha denenmeye ihtiyacı var :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba bende kapatıcı arayışındayım morluk problemim yok ama aydınlık görüntüyü seviyorum loreal true match denedm olmayan kırşıklarıma birikiyor :)bu nasıl birikme yapıyormu göz altında

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    ben birikme problemi yaşamadım. Gayet memnunum:)

    YanıtlaSil