İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

13 Kasım 2012 Salı

Mac Pro Longwear Concealer

Merhaba,

Bugün küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk birşeyden bahsedeceğim. Mac prolongwear concealer için cep herkülü diyebilirim. Bir damlasıyla kapatamayacağınız hiçbir şey yok. Bir önceki postumda gelin makyajım hakkında yazacağım demiştim. Yazacağım inşallah yakın zamanda :D Ama yine de en azından o makyajın demirbaşlarından biri hakkında yazıyorum bugün.



Ben prolongwear i göz altı için değil yüzümdeki lekeler için kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum. Genellikle Dermologica skinperfect primer üzerine pro longwear concealer kullanıyorum. Yapı olarak oldukça akışkan olsa da isminin hakkını vermek adına pudralaşan bir bitişi var. Mat. Gerçekten çok azı kapatmaya yetiyor. Bence göz altı için fazla mat bir duruşu var.


Bu concealerla ilgili söyleyebileceğim tek kötü özellik pompası. Hijyenik olması açısından süper fakat te seferde çok fazla ürün geldiği için ziyan olabiliyor.

Fiyatı 55 tl gibi birşey olması lazım.



Bitince tekrar almayı düşünüyorum.
Sevgiler :))


4 yorum:

  1. concealer fırçası bir kısmını yediği için ürünün bana bir pompa fazla gelmiyor, cep herkülü kısmına bittim:))

    YanıtlaSil
  2. hahah öyle değil mi ama özgecim :)

    YanıtlaSil
  3. bendede select moisturecover var,hafif ve hos tavsiye edebilirim:)
    studio finish dusunuyordum ama bide bakıyım bunada:)

    YanıtlaSil
  4. iyi bi göz altı kapatıcısı arıyordum. elimde inglot var ve çok kötü. bitince buna geçeyim :)

    YanıtlaSil