İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

10 Ocak 2013 Perşembe

Gelin Makyajım-Ten makyajı

Herkese merhaba,

Kısa zaman önce bir evlilik yazısı yazmıştım. Bugün de o gün yaptığım makyajı anlatacağım. Fotoğraf koyamıyorum çünkü malum internet ortamı..

Ten makyajı:

Ten makyajıma öncelikle baz ile başladım. Bunun için Mac prep & prime makyaj bazını kullandım.


Bazdan sonra fondotenimi uyguladım. Aslında tam olarak yaptığım şuydu. Bobbi Brown Natural Finish Long Lasting Foudation ve MAC prolongwear concealerı karıştırdım. Yaklaşık 1,5 pompa fondoten 0,5 pompa concealer kullandım.



Bu iki ürünü kullandıktan sonra zaten kapatıcılıkla ilgili çok bir sorunum kalmadı gibi. Ufak bir rötuş için MAC 217 fırçayla Bobbi Brown face touch up stick uyguladım. Stick de olsa oldukça kremsi yapıda dolayısıyla elimin üzerine aldıktan sonra fırçaya gayet kolay geldi. 


Ten makyajımda kanvası oluşturduktan sonra sıra renklendirmedeydi. Benim favori ürünlerimden biri olan Nars Lafuna bronzer ile çok çok hafif bir şekilde elmacık kemiklerimi ortaya çıkardım. Fırçada belli belirsiz ürün vardı. Dolaysıyla abartılı olmadı.Bunu uygularken MAC 109 kullandım.


Allık olarak tercihim Nars Orgasm oldu. Allık oldukça ışıltılı olduğu için çok yoğun aydınlatıcı kullanmadım. Fakat yine de kaş altından elmacık kemiklerimin üstüne doğru thebalm Mary Louminizer aydınlatıcıdan uyguladım.



Son olarak tüm bunları sabitlemek için yine mac prep & prime toz pudrayı kullandım. Genelde bu pudrayı özel durumlarda kullanıyorum, özel makyajlarda. Günlük kullanımda çok tercih etmiyorum. Uygularken öncelikle t bölgeme fırçada geriye ne kaldıysa da yüzümün diğer kısımlarına uyguladım. Aşırı pudraya boğmak istemedim cildimi.

Yaptığım makyajın benim için en önemli olan kısmı klasik gelin makyajlarında olduğu gibi kat kat yüzümü badanadan geçirmişim gibi göstermemekti. Bu yüzden olabildiğince az ürünü cildime yedirerek uygulamaya çalıştım. Kat kat fondoten uygulamak yerine ince yapılı bir fondotenin içinde bir miktar kapatıcı ekleyerek yoğunluğunu arttırıp, geri kalan kapatılması gerek kısımlara MAC 217 gibi yumuşak bir fırçayla az miktarda ürün uygulamak oldu. 

Yarın da göz ve dudak makyajını yazacağım :)

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Canım eminim çok güzel olmuşsundur, hayırlı uğurlu olsun bu arada mutluluklar dilerim=)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil