İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

21 Ocak 2013 Pazartesi

OPI Don't Know....Beets Me

Herkese merhaba,

Beni bilen, tanıyan herkes öyle fazla pembe sevdalısı olmadığı bilir. Pembe bana hep uzaktır. Pembe kıyafetim yoktur. Aksesuar olarak bir saatim var onu da siyahla falan takıyorum.

Neyse efendim sorun şu ki sanırım artık yaşlanıyorum. Geçen hafta pek bir pembeliydim. Parlak pembe rujlar  ve bu parlak pembe ojeyle geçti geçen haftam. (Neyse ki bu hafta özüme dönüp koyu renk ojemi sürdüm :))

OPI Don't Know.. 2006 yılında çıkmış, Brights koleksiyonu ile. Oldukça parlak, hatta neredeyse neon pembe. Barbie pembesinin bir iki ton koyusu.

Bu oje taş gibi. Çünkü üzerinde top coat olmadan, uzun tırnaklarla bütün gün bilgisayar başında olmama rağmen tamı tamına 5 gün kımıldamadan durdu. İki kat ile tamamen opak oluyor. Kremsi bir yapısı var ama oldukça kısa bir sürede kuruyor.








Piyasada mutlaka benzer başka renkler vardır. Fakat bu tarz renkleri seviyorsanız kalıcılık ve yapı olarak tavsiye ederim. OPI ojeleri her daim tavsiye ederim o ayrı :)

Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder