İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Mart 2013 Perşembe

Bioderma Node Şampuan

Herkese merhaba,

Bu aralar o kadar yoğunum ki yakında bir blogum olduğunu bile unutabilirim. Günler 25 saat olsa çok memnun olacağım diyorum bazen ama sanırım 25 olsa o bile az gelecek şu tempoda.


Neyse..


Bugün yine bir şampuan yazısıyla karşınızdayım. Bu şampuan tamamen tesadüf eseri elime geçti. Benim dünya tatlısı babaannemin saçlarında egzama türü birşeyler oluştu. Doktorda Biodermanın başka bir şampuanını vermiş tedavi için. O şampuanda Node ile kofre halinde satılıyor şu anda. Ben de madem sen bunu kullanmayacaksın bari ben alayım dedim.

İyi ki aldım.


Çünkü bayıldımmmm..

Node şampuan tüm saç dipleri için öneriliyor. Deterjan içermiyor. Oldukça yumuşak ve etkili bir şampuan. Bir önceki şampuan yazımda bahsettiğim gibi, şu anda benim de saç diplerim oldukça hassas. Bu sebepten içerik olarak kaliteli şampaunlar kullanmaya özen gösteriyorum.

Saçlarımı yıkadıktan sonra hem arınmış, hem de saç diplerimi rahatlamış hissediyorum. Ayrıca saçları oldukça parlak oluyr. Elektriklenmiyor da.


Bu şampuanın kokusu yok yani var da yok.Aromaterapik banyoların insanıysanız bundan hoşlanmayacaksınız.

Yapısı su gibi. Elinize dökmeye kalkarsanız bir kısmını ziyan edeceksiniz. Ben direkt olarak saçlarıma uyguluyorum. Yapısından dolayı fazla miktar uygulayabilirsiniz. 




Şampuanın iki boyu var. 200 ml ve 400 ml olmak üzere. Ayrıca saç tiplerine göre ayrımı da mevcut ki ben havaların ısınmasıyla Node g olan yağlanmaya karşı versiyonunu da deneyeceğim.

200 ml lik olanın fiyatı 35 tl. 400 ml olanı ise 47 tl civarında. İnternet eczanelerinde daha uygun fiyatlara bulmak da mevcut. Ayrıca Bioderma ürünlerinden 10 puan topladığınızda 2 puanlık bir ürünü bedava olarak alabildiğinizi de hatırlatayım.

Sevgiler :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder