İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

19 Mart 2013 Salı

Phyto Phytoprogenium Şampuan

Herkese merhaba,

Bloga yazı yazmak artık benim için lüks haline geldi çünkü şu ara hayat benim önümden koşuyor ben de peşinden. Öyle bir yoğunluk.

Gelelim bugünün yazısına. Ne zamandır saç diplerimde acayip bir kuruluk, kaşıntı ve pul pul dökülme vardı Dipleri kanıyor gibi oluyordu. Bunu son kullandığım bir market şampuanına bağlıyorum. Çok büyük bir aşkla bağlı olduğum şampuanım organicumu da yaklaşık 150 şişe kullandıktan sonra bırakayım dedim. Arada değişik şeyler de kullanmak lazım ki saç alışmasın.


Böyle gidip gelirken ve aklımın bir yerinde Phyto markası kalmışken bu markanın phytoprogenium şampuanını buldum.

Şampuanın içindeki progenium formülü-artık içinde deve tüyü mü, minare gölgesi mi var bilinmez-saç derisini dengeliyormuş.Görüne tam aradığım şey dedim. İçerisi bitkisel yağlardan zengin.
İçerik şöyle :

Althea Officinalis Root Extract (Marshmallow root), Aqua, Sodium Laureth Sulfate (derived from coconut oil), PEG-4 Rapeseedamine (from rapeseed), Lauryl Glucoside, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Cocamidipropyl Betaine (from coconut oil), Xylitol (from bran, wood, and straw), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Zanthoxylum Alatum Fruit Extract, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Polyquaternium-10 (from wood cellulose); Cetearyl Glycoside, Maltodextrin, Glyceryl Stearate Se, Xanthan Gum, Lactitol (derived from milk), Panthenol (Provitamin B5), Phytantriol, Glycerin, Lauryl Pyrrolidone, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum (Fragrance), tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Citric Acid.


Kokusu da muhteşem.

evet sls içeriyor ama bu benim saç diplerimi kurutup mahvetmedi. aksine arındırdı ve rahatsızlık vermedi.

Paraben vs de içermiyor.

Şampuanın iki boyu var biri üstte gördüğünüz 400 mllik boyu. Fiyatı 45 tl civarında. Ben 400 mllik sipariş etmiştim ama yanlışlıkla 200 lüğünü göndermişler. 200 ml olan 32 falandı sanırım. O pompalı değil. Kapaklı olduğu için pompalı kadar pratik bir kullanımı yok.

Hergün kullanım şampuanı ve her saç tipi için uygundur deniliyor. Fakat aşırı yağlanan saçlarınız varsa ben naçizane önermem. Ağırlık hissi yaratabilir. Aynı şekilde saçlarınız normalse ve aşırı kuruluk çekmiyorsanız saç kremine ihtiyaç duymayabilirsiniz.

Tavsiye eder miyim? Kesinlikle.

Sevgiler :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder