İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

31 Mart 2013 Pazar

Make Up Forever Rouge Artist Intense # 32

Mutlu pazarlar,

Birkaç ay önce endoskopi olmam gerekti. Allah beterinden korusun ama ilk defa böyle bir operasyon geçirecektim ve ciddi anlamda tırsıyordum. Ben aşıdan da korkarım. O endoskopinin kandırmacısı bu ruj oldu. Pek zarif eşim beni "çıkışta sana ruj alırız" diyerek kandırdıki odadan fıydırmayayım.

O gün bugündür benimle.

Öncelikle bu seriden bahsetmek istiyorum. Rouge artist intense serisinin yapıları muhteşem. Kokuları yok. Renklerini tek bir sürüşte yoğun olarak veriyorlar. Yarı mat, hatta mata dönük duruşları var. Dudakları kurutmuyor. Kuru dudaklarda çizgilere dolmuyor.


Renge gelirsek sıcak tonlu, gül kurusunun açığına çalan bir pembe diyebilirim.  Bu aralar pek bir pembeyim. Bakalım. Hayırlısı.

Sürüldüğü anda yüze canlılık veriyor. Yetişkin pembelerinden biri. Hem canlı duruyor, hem de ofis ortamında sırıtmıyor.







Swatchlar tek kat halleri. Baya bir yoğun yani :) Bazen lip balmın üzerine hafifçe dokundurup elimle dağıtarak uyguluyorum. O halini de seviyorum.

Hem bu seriyi, hem de bu rengi can-ı gönülden tavsiye ederim.



Sevgiler :)

1 yorum:

  1. tunalı taraflarına gitsem oradaki sephoraya uğrayıp bu markanın fondoten ve turuncu nude rujunu alacağım. turuncu nude ne dersen numarasını bilmiyorum nude ama alt tonu turuncu:) bir videoda gördüm hala aklımda, sende beğendiysen yapılarını kesin almalı:)

    YanıtlaSil