İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Aralık 2011 Çarşamba

Maybelline Color Sensational # 415 Coral Blush Gloss

Herkese merhaba,

bugün günlerdir çantamda benimle gezen çok sevdiğim gloss um hakkında yazmak istiyorum. Maybelline glossları daha önce denememiştim. Bu ilk. 415 coral blush rengi. Mercan-pembe tonlarında içerisinde çok çok minik ışıltıları bulunan bir rengi var. Kalıcılığı birçok high-end markaya göre oldukça iyi. Rengini ben Nars orgasm allığa benzettim biraz. Fiyatı 20 tl. Fakat ben indirimsiz aldım. İndirimlerde daha uyguna bulunabilir. Bu serinin diğer renklerini de denemek istiyorum.

Gelsin fotolar..

İlk 3 foto odamın camının önünde çekildi. Kaloriferimi de görüyorsunuz :D







3 yorum:

  1. bu serinin renkleri yapıları çok güzel ama kokularından dolayı kullanamadım ben hiç.üç tane almıstım üçünüde elden çıkardım mecbur:(

    YanıtlaSil
  2. haklısın canım renk ne kadar güzel olursa olsun koku rahatsız edince başa ağrısı yapıyor bende de

    YanıtlaSil
  3. ben de kokusunu beğenmedim :( iyi ki testerı koklamışım :)) renk çok güzelmiş ama

    YanıtlaSil