İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

6 Ekim 2011 Perşembe

YSL Rouge Pur Couture # 5

Merhaba,
Blogumun gün geçtikçe daha fazla kişi tarafından görüntülenmesine ve izleyici sayımın artmasına çok mutlu oluyorum:) Eve koşarak geliyorum ki yeni birşeyler daha paylaşayım. Bir de 50 izleyiciye ulaşırsam şayet ben de hediye vermek istiyorum:D

Bugün 2 paylaşım planlıyorum bakalım. İlki en severek kullandığım rujlarımdan biri olacak. YSL rouge pur couture 5. Bu rujların satin diyebileceğimiz yapıları var ama MAC satin rujlardan biraz daha nemlendiriciler. Dudaklarınız çok kuru değilse altına lip balm uygulamadan kullanabilirsiniz Renk olarak da çok koyu bir coral tonla kiremit kırmızısının birleşimi diyebilirim. Ben Nars Dolce Vita kalem rujun rengini benzetiyorum. Nars bir ton daha pembe olabilir sadece.
Çok çok hafif bir gül kokusu var rujda ama kesinlikle rahatsız edecek kadar değil. En ufak bir kokuda başım ağrımaya başlar, ysl rujlarda böyle bir sorun yaşamadım.
Kalıcılığı gayet iyi. Sabahtan itibaren 1 kere tazelemem yetiyor.
Aşağıda swatchları görebilirsiniz. Sephoradan 70 TL civarında bir fiyata almıştım.


Bu son swatch bende duruşu. Tam resim koymadım fotoğrafın açısı bir acayip olduğu için:D

Sevgiler,
darkchocolatebrown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder