İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

10 Kasım 2011 Perşembe

Sonunda Bobbi Brown Caviar Ink benim olduuuu!!

Evet bu benim kendime bayram hediyem. Çünkü git gel bakın dön dolaş bir daha bakın şeklinde uzaktan uzağa aşk yaşadığım ürünlerden biri benim olduu. Bobbi Brown Jel eyeliner hakkında şu yazımda bahsetmiştim. Bitince caviar rengini alacağım demişim bitmeden aldım:) Çünkü daha bitmez:) Bu eyelinerları seviyorum ne diyebilirim. Mac Coffee göz kalemi almak vardı aklımda ama sonra dayanamadım yine bunu aldım.

Bir kere inanılmaz güzel zengin bir kahverengi. Bronz değil, turuncumsu değil mat koyu bir kahve. Siyaha yakın. göz çevresine ister net bir şekilde ister hafif dağınık çekilip kullanılabilir. Siyaha alternatif şahane bir renk. blogumun ismi gibi bitter çikolata kahvesi:)

Diğeri de estee lauder crystal baby. Benim için tüm zamanların en favori rujlarından bir tanesi. Bu benim yedeğim. Elmdeki bitmek üzere yedeklemem lazımdı:)

Crystal baby bir diğer postun konusu olacak. Bu muazzam rujla ilgili yazmamışım eshefle kınıyorum kendimi:)
Caviar ink için makeupalley.com dan alıntıladığım fotoğrafı sizinle paylaşacağım:)

Sevgiyle kalın

darkchocolatebrown



Bu fotoğraf makeupalley.com dan alıntılanmıştır.

8 yorum:

  1. güle güle kullan neslihancım,gerçekten güzel bir bayram hediyesi olmuş,estee rujlar çok güzel,crystal baby renginide incelemiştim çok hoş,bende almayı düşünüyorum.Eyelinerın rengide çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. busecim teşekkür ederim:) crystal baby gerçekten çok güzel herkese tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. merhabalarr :) yorum gönderdim ama gelmemişş bende tekrar yazıyorumm:( bende bu haftasonu kendime hediye(ler) almak isyitorum:) YKM de indirim varmış sanırım uzun zamandır herkesin çok övdüğü bu rujdan kesin alıcam. ben size bir hatta iki şey sormak istiyorummm:) far bazı ve fondoten bazı almak istiyorum hangi ürünü almalıyım? göz kapaklarım çok değil ama yağlı sayılır, cildim de akneli yani hergün fondoten kullanıyorumm..
    birde uzun zamandır aradım MUFE HD fondotene nereden ulaşabilirim lütfen yardımcı olun:( şimdiden teşekkürler Neslihann, süpersinn :)
    (google hesabndan nedense giriş yapamadımm )
    Gökçe

    YanıtlaSil
  4. merhaba gökçecim:) crystal baby çok güzel bir ruj her durumda her makyajla kullanılabilir bir renk neredeyse. Far bazı için şu anda sana önerebileceğim en şahane alternatif Nars Smudge Proof eye primer. Sephoralarda bulabilirsin. Kendisini defalarca denedim ve çok beğendim. İkinci bir alternatif MAC Painterly Paint Pot. Ben koca kavozu bitirmek üzereyim. Çok severek kullandım. İkisi de başarılı ama NARS ı sanırım biraz daha fazla beğendim. Elimdeki bitince NARS alacağım.(Tabi ki bir de painterly alırım dursun bir köşede:)) NARS 56 tl. MAC ise tahminim 49 falandır. Tabi NARS tüpte geliyor göreceli daha küçük ama göz kapağına iki nokta şeklinde uygulayıp dağıtman yeterli.

    Yüz içinse yine NARS ve MAC i önereceğim.MAC prep+prime spf 50 olanı normal olandan daha çok beğeniliyor. Bununla güneş koruyucu derdi de olmuyor. Bana mua özel bir makyaj uygulaması için gittiğimde uygulamıştı. Aynı şekilde NARS ın siyah tüpte olan primerı da beğenilen primerlar arasında. Maalesef yüz primerleri kendim daha önce kullanmadım. Bu sebepten sadece araştırdığım, okuduğum kadarıyla sana bu ikisini önerebiliyorum. Bir de Laura Mercier primerlara bakabilirsin. LM de silikonsuz primerler var. Ben LM hydrating primer ı beğenmiştim bir ara almayı düşünecek kadar:)

    MUFE Türkiye'de bahçeşehir akbatı avm de açıldı bildiğim kadarıyla. Açılmadıysa da yakında açılacaktır:) Oradan bakabilrisin.

    Google Friend Connectten giriş yapabiliyor olman lazım ya neden olmuyor google neden izleyici edinmeme engelsin:))

    Bu arada sen de süpersin;)

    çok yazdım ya:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinnee sağlıkk:) ben çok sormuşum sen çok yazmamışsınn:) bu postu 2-3 kere sindire sindire okuuyup ondan ssonra alışverişe gidebiliriM:) çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  6. Merhaba!
    Uzun zamandır Crystal Baby ruju arıyorum ama bulamadım, siz nerden aldınız acaba? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    ben son rujumu ELCA dan aldım. Fakat sevillerde de mevcut..

    YanıtlaSil