İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

25 Mart 2012 Pazar

Denedim-Decleor Serum ve Gece&Gündüz kremi

Herkese merhaba,
bu ayki Lila kutudan çıkan Decleor sample larını denedim. İşte benim yorumlarım :)

Decleor tamamen bitkisel içerikli ürünler üreten bir marka. Bu bitkilerin hem fiziksel hem de aromaterapik etkisinden faydalanmayı amaçlıyor.

Hydra Floral nemlendiricisi-flower nectar moisturizing cream-şöyle bir içeriğe sahip:
Water, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Water, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Glycerin, Squalane, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic/Capric Triglyceride Myreth-3 Myristate, Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Stearic Acid, Pota

Görüldüğü gibi herhangi bir koruyucu içermiyor. Bitki ekstratları ve çeşitli yağlardan oluşuyor. Bu bitkisel içeriklerin getirdiği kendine has bir kokusu var fakat rahatsız edici değil.


Bu kremin vaad ettikleri; anında etkili nemlendirme, % 53 oranında cildi yeniden yapılandırma ve nemlendirme etkisi, kirlilikten oluşan hasarın % 31 oranında azaltılması. 


Bu saydıklarımdan etkili nemlendirmeyi kesinlikle gördüğümü söyleyebilirim. Şu ara cildim inanılmaz nemsiz çünkü. Ağırlık hissi vermiyor ama çok hafi bir krem de diyemem. Orta kıvamlı. Nemsiz, kurumaya eğilimli ve karma olan cildim kendisini sevdi ama yağlı ciltlerin çok fazla seveceğini düşünmüyorum. Bir de aşırı hassas ciltler bu bitkisel içerikten rahatsız olabilir. Denemeden almamak da fayda var. Ürün orjinali de tüpte satılıyor.


Gece Kremi-neroli essential night balm-ise şöyle bir içeriğe sahip 
Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Beeswax (Cera Alba), Persea Gratissima (Avocado) Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax , Ocimum Basilicum (Basil) Oil, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Neroli Oil, Anthemis Nobilis Flower Oil, Dipteryx Odorata Se


Yukarıda da görüldüğü gibi doğal bir içeriğe sahip. Kremin üzerine %100 doğal olduğu ayrıca belirtilmiş.
Cilde detoks etkisi yapacağını, cilt dokusunu düzelteceğini ve etkili nemlendiriceğini vaad ediyor.

Etkili nemlendiriyor doğru ama bu krem vazelin kıvamında. Oldukça yoğun. İçeriği tamamen yağlardan ve balmumundan oluşuyor.Uygulamadan önce elime bir damla alıp iyice ısıttıktan sonra cildime yedirerek uyguladım. Eğer hassas, yağlı, akneye meyilli cildiniz varsa bu krem size yaramaz görüşündeyim. Hatta kendime de çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Bu belli bir yaş üzeri kronik cilt kuruluğu çeken kişiler için uygun olabilir. Ürünün orjinali kavanozda satılıyor. Diğer nemlendiriciye göre daha yoğun bir kokusu var.

Serum'un-Aromessence Neroli Essential Serum-içeriği ise şöyle:
CORYLUS AVELLANA (HAZEL) SEED OIL, CITRUS AURANTIUM AMARA (BITTER ORANGE) OIL, SANTALUM ALBUM (SANDALWOOD) OIL, JUNIPERUS COMMUNIS FRUIT OIL, CITRUS AURANTIUM AMARA (BITTER ORANGE) NEROLI OIL, SALVIA SCLAREA (CLARY) OIL, CARUM PETROSELINUM (PARSLEY) OIL

Serum da aynı şekilde çevresel etkilerin zararından cildi koruyup, etkili nemlendirme, pürüzsüz ve daha aydınlık bir cilt vaad ediyor. Bu serumu çok sevdim. Çünkü şu ara cildimde kuru bölgeler var ve anında nemlendirip cildimi rahatlattı. 1 ml lik şişe bana 3-4 akşam yetti. Orjinal boyunu almayı düşünebilirim. Şimdilik gördüklerim uzun vadede faydalı olacağına inandırdı beni.Fakat yine yağlı, akneye meyilli ve hassas ciltlerin denemeden almaması gerektiğini düşünüyorum.

Bu ürünlerin mutlaka aromaterapik etkisi vardır. İçerdikleri kokular doğal da olsa kokusuz ürünler kullanmaya alışıksanız rahatsız edici olabilir. Aynı şekilde bitkisel içerikli olduklarından hassas ciltler için uygun olmayabilir.

Genel olarak markayı beğendim diyebilirim.

Sevgiler :)

 Gece kremi
 Gündüz kremi







4 yorum:

  1. Yazmışsın, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. canım yağlı ciltler için olan ürünleride var senin kullandıkların muhtemelen zaten kuru veya normal ciltler için olanı ben decleor u darphinden 1 sene sonra keşfettim yaklaşık 4 senedirde severek kullanıyorum cildim yağlı o balmın yağlı cilde uygun olanınıda aralıksız 3 senedir kullanırım yağ olması balm olması seni yanıltmış sanırım yağlı cilt için uygun olan yağ ve balm larıda var :)

    YanıtlaSil
  3. persofonecim dediğin gibi baya geniş bir skalası var ürünlerini denemeyi düşünüyorum. serumu ve gündüz kremini beğendim ama farklı bir balm a bakabilirim bakalım :)güzel bilgilendirmen için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil