İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

19 Mart 2012 Pazartesi

Lila Kutu-Mart Kutusu

Herkese merhaba
Lila kutu biraz geç de olsa ulaştı bana. İçindekiler;



PCO Plasenta göz maskesi
Barielle el&ayak peelingi
Oxyload ozonlu krem-ozonized olive oil
cosmed selülit serumu ve losyonu
Decleor gece,gündüz kremi ve 1 ml lik serum
Raush mini şampuan
Max Factor mini ruj English Rose

Daha önce de demiştim beklentileri çok yüksek olan biri değilim ama özensiz yapılan bişi gördüğümde sinirleniyorum.

Serumun üzerinde iki tarih var biri
10/09 diğeri 10/11 üretim ve son kullanma tarihi olarak düşündüm. Mail atıp sorduğumdaysa 10/11 tarihinde üretildiğini söylediler. Nedense bu serumu kullanmak içime sinmedi. Çünkü emin olamıyorum. Doğru bile olsa daha önceki kutulardan birinde 2 ay kullanım ömrü olan maskelerden gelmişti onu da içime sinip kullanmamıştım.

Bir de Max Factor ruj hariç kullanılabilir gibi duruyor diğerleri. Ruj benim ten rengime gidecek bir renk değil oldukça da sedefli geldi bana. Fakat yumuşak bir yapısı var.

Denedikçe yorumlarımı yazacağım.

Sevgiler :))

3 yorum:

  1. aynı şey benim de dikkatimi çekti tarihi geçmiş ürün mü yolluyorlar acaba,kullanacağımı zannetmiyorum ben de.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan cnm. Decleor yorumunu bekliyorum=) darphin ayarında olduğunu okumuştum bizim forumda merak ettiğim bir markaydı

    YanıtlaSil
  3. ojelerimiseviyorum mail attım ben de ürünün tarihi geçmiş olabilir mi diye kesinlikle hayır dediler. hatta tam cevap şöyle :Cosmed ürünlerinin son kullanım tarihi geçmiş değildir. Şöyle ki:

    Avrupa Birliği düzenlemeleri gereği ve kozmetik regülasyonlarına göre; ambalaj üzerinde üretim tarihinin yazılması zorunluluğu bulunmaktadır. Cosmed ürünlerinin üzerinde üretim tarihi belirtilmiş olup (Ekim 2011), açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerektiğine dair sembol ambalaj üzerinde bulunmaktadır. Ambalajı açılmamış bir ürün ise 3 yıl dayanabilmektedir.

    Sevgilerimizle,
    LilaKutu Müşteri Hizmetleri

    fakat yine de emin olamıyorum:S


    Elaselcim teşekkür ederim tabiki yorumlarım canım :))

    YanıtlaSil