İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

1 Mart 2012 Perşembe

Şubat Ayı Favorileri

Herkese merhaba,
Çok uzun zamandır favorilerimi yazmamışım. Bu ay yazmak istedim. Aslında çoğu daha önce blogda bahsettiğim ürünler ama şööyle toplu bir çekim yapayım istedim :)



TheBalm Nude'tude burada
Chanel Rouge Coco Rouge Noir burada
Dior Healthe Matte Bronzer burada
MAC By Candlelight MSF yakında burada :)
Bourjois Volumizer rimel yakında burada :)



Sebamed Roll on burada
Hametan burada
La Roche Posay Hydraphase riche nemlendirici burada
La Roche Posay Hydraphase göz kremi burada
Garnier göz roll-on u burada
Clinique super city block spf 40 yakında burada :)
Lypsyl lip balm yakında burada :)
Bath&Body Works Sweet Pea body lotion



 Bobbi Brown Caviar Ink eyeliner burada
Dior Nude Sculpting Powder burada
MAC Teddy göz kalemi burada
Maybelline Color Sensational #415 Coral Blush Gloss burada
Guerlain Kiss Kiss Gloss #847 yakında burada :)
Bir de Bobbi Brown Concealer ve Corrector var ama onları unutmuşum çekmeyi (utangaç/mahçup smiley :)) Yakında detaylı bir yazı yazacağım concealer/corrector ikilisi hakkında:)


Bu ay en çok bunlara elim gitti :) Bakalım Mart ayının favorileri ne olacak :)
Sevgiler :))


5 yorum:

  1. Clinique super city block postunu bekliyorum canım ne zamandır dusundugum bir ürün ama pek yorum okumadım hakkında kararsızım yani. bu renkli nemlendirici olarak da kullanılıyor yanılmıyorsam? ben hem gunesten korusun hem renk duzenlesin niyetiyle alacaktım.

    YanıtlaSil
  2. tabi ki canım ilk işim clinique i yazmak olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Ruja bayıldım harika bir renk=) mac msf nasıl, memnun musun? güle güle kullan cnm hepsini=)

    YanıtlaSil
  4. elaselcim teşekkür ederim :) rujun rengini çok seviyorum ben de tavsiye ederim. msf geçen senenin koleksiyonlarından biriydi. warm&cozy galiba. memnunum allık olark kullanıyorum çoğunlukla :)

    YanıtlaSil
  5. Ne renk veriyor allık olarak, aydınlatıcı sanmıştım ben

    YanıtlaSil