İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

14 Mart 2012 Çarşamba

YSL Rouge Volupte #2

Herkese merhaba :)

Bu rujla aşk-nefret ilişkimiz var. Rengine bayılıyorum. Güzel pembe-kahve tonlarında bir nude. Kahveliği daha ağır basıyor. Birçok makyaja uyuyor.
Yumuşaklığına bayılıyorum. Fakat sürüldükten sonra dudağımı kurutuyor. Hem de baya bir kurutuyor. Dudak çizgilerine doluyor. Hatta dudak çizgilerine dolmaktan öte bu ruj kendi kendine çizgiler oluşturuyor dudakta. O kadar kırışık dudaklarım yok biliyorum.

Dediğim gibi çok yumuşak sürümü kolaylaştırıyor. Tek seferde çok opak bir görüntü elde edebiliyorsunuz. Çünkü çok kalın bir yapısı. Hatta dudağınıza azıcık sürüp elinizle dağıtsanız tüm dudağınıza yeter.

Bu ruju bir daha almayı düşünmüyorum. Rengi çok güzel ama çok rahat kullanamıyorum. Fiyatı da 70 tl civarı olması lazım. Burada bahsettiğim Rouge pur Couture serisini çok seviyorum ve rouge volupte a tercih ederim.









Sevgiler :D

3 yorum:

  1. Hoşgeldin şekerrr=)
    Rujun rengi çok güzelmiş tam benlik kahve bej arası..bahsettiğin iki seri arasındaki fark ne?

    YanıtlaSil
  2. hoşbulduk canım :D rouge volupte serisi çok yoğun çok opak. o kadar kremsi bir yapısı olmasına rağmen bu ruj benim kullandığım en rahatsız ruj diyebilirim ne mat rujlar sürdüm hiçbiri dudağımı kurutmadı bunun kadar. Rouge pur couture lerde kremsi yapıda ama daha ince. yine opak bir görüntü veriyor sürümü, yapıları kullanım rahatlığı çok çok iyi. Ben de 5 numarası var seveceğini düşünüyorum :

    YanıtlaSil
  3. Deneyim bir ara, sağol=)

    YanıtlaSil