İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Mart 2012 Çarşamba

Yeniler ve Hassascilt.com alışverişi-2

Herkese merhaba,
cilt bakımı ürünlerim bitmek üzereydi. Bu sebepten daha önce de alışveriş yaptığım hassascilt.com dan biten ve denemek istediğim ürünleri sipariş ettim. Dün verdiğim sipariş bu sabah geldi.

Daha önce de soranlar olmuştu hassascilt.com güvenilir mi diye. Evet kesinlikle güvenilir. Bütün ürünler orjinal. Hiçbir sorunu yok. Hepsi özenle ayrı ayrı paketlenip geliyor.

Neler aldımm?



Resim yansımış :S
Bioderma sensibio benim çoook sevdiğim bir ürün artık bilmeyen yoktur herhalde :) Artık kaçıncıyı aldığımı saymıyorum. 1 alana 1 bedava kampanyası devam ettiği için hemen bitmek üzere olanı stokladım.

Nuxe ballı yüz temizleme jeli-Bu da bitmek üzere. Fakat bu ürünün formülü değişmiş. İlk resim yenisi kendini belli ediyor gerçi :D üzerinde artık kuru ve hassas ciltler için olduğu yazıyor.Artık bu gruba dahilim kuru, kızarmaya meyilli ve hassas cildimle. Bunu ayrıca yorumlayacağım karşılaştırmalı olarak.


Bioderma Photoderm SPF 50+ güneş koruyucu

Bu alışverişimin yanında 100 mllik sensibio yollamışlar hediye olarak. Çok makbule geçti ne yalan söyleyeyim çünkü elimde hep 500 ml var bir yerde kalacağım zaman arıyorum 100lüklerini.

Bir de art deco eyeliner fırçası aldım. Bu markanın fırçalarını merak ediyorum. Bu arada hiç fırça yorumlamamışım ben bir ara fırçalarım hakkında da yazabilirim :)

Şimdilik bu kadar:)
Sevgiler :)

PS: Hassascilt.com dan bahsetmemin tek sebebi verdikleri hizmetten oldukça memnun kalmış olmamdır. Hediye olan haricinde hepsini kendim satın aldım. Toplam da 122 tl gibi bir fiyata almış oldum.Ayrıca belli bir tutarın üzerinde olan siparişlerde kargo ücreti ödemiyorsunuz:)


10 yorum:

  1. güzel günlerde kullan tatlım,nuxe ballı jeli deneyemedim bir türlü,çok merak ediyorum sen baya memnunsun sanırım 2.sini aldığına göre:)

    YanıtlaSil
  2. özgecim teşekkür ederim :)ballı jeli çok sevdim evet. bu formülü değişmiş olanı gerçi ama aynıdır diye düşünüyorum tavsiye ederim yine de:)

    YanıtlaSil
  3. bir şey sorabilir miyim neden bu kadar fiyat farkı var biodermada yani güvenli bir site mi bu arada makyaj fırçasını da mı o siteden aldınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. yakamozun güncesi aslında çok fazla fiyat farkı yok. bioderma sensibionun kapak yapısı değişti yakın zamanda yeni kapaklı ürünler-pompalı kapak-60 tlden satılıyor. eskiler 50 tl. bu fiyatlar üzerinden %20 indirim var biodermada. la roche posay de %10 var. markadan markaya değişiyor. online eczaneler ellerindeki stok durumuna göre bu şekilde fiyat avantajı sağlayabiliyorlar. mesela yine cerrahoğlu eczanesi nakit alışverişlerde tüm ürünlerde %20 indirim sağlıyor. Bu benim ikinci alışverişim siteyle ilgili olumsuz hiçbir durum görmedim. Bütün ürünler orjinal.

    YanıtlaSil
  5. Nuxe'yi merak ettim cnm güle güle kullan..

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. aynı ürün gruplarından almayı düşüyorum ben de. güneş kremi ve yüz temizleme jelim bitti. bioderma h2o atmadan sepete de olmaz. :P ben de ilk alışverişimden çok memnun kalmıştım, sen aldıktan sonra cesaret alıp yapmıştım o alışverişi :) 10 gün sonra falan alabileceğim sanırım istediklerimi. :))
    bioderma atoderm jel ve bioderma photoderm Max Cream alacağım karar değiştirmezsem.

    YanıtlaSil
  7. aa niye değişmiş ya ben seviyordum eskisini=((( kokusu yapısı nasıl denedin mi ballıyı cnm..güle güle kullan bu arada

    YanıtlaSil
  8. nasli yakında yorumlayacağım tatlım teşekkür ederim:)
    dofacım şimdiden güle güle kullan:)
    elaselcim teşekkür ederim yakında ballı jeli yazacağım tekrar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nuxe ile ilgili yorumlarınızı merak ettim. Değişen üründe SLS ve parfumde var galiba

      Sil
  9. yakında yenisini yorumlayacağım, sevgiler..

    YanıtlaSil