İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

30 Mart 2012 Cuma

Dermalogica Gentle Cream Exfoliant

Herkese merhaba :)

Ben bu peeling hakkında yazmamışım yazdım diye hatırlıyorum :) Madem öyle yine sevdiğim cilt bakımı ürünlerinden biri hakkında yazayım :)

Ben peeling yapmazdım ta ki bu ürünle tanışana kadar. Çünkü peeling yaptığımda hatır hutur yüzümü kazıyormuşum gibi hissederdim.

Bu peeling öyle hatır hutur olanlardan değil. Aksine yumuşacık. Granülsüz. İçinde laktik asit var. Bütün o granüllerin görevini laktik asit yapıyor. Ölü hücreler laktik asitle çözülüyor.

Dermalogica'nın kendi sitesinde şu şekilde açıklanmış :


Tüm cilt durumları, çevresel etkilerden hassaslaşmış ciltler hariç.

Cildi aşındırmayan hidroksi asitli eksfoliasyon bakımı ölü deri hücrelerinin ciltten atılmasına yardımcı olurken pürüzsüz bir cilt yüzeyi sağlar. Suni koku ve renklendirici içermez.


Temiz cilde uygulayıp 10-15 dakika bekliyorsunuz. Yıkadıktan sonra pırıl pırıl temizlenmiş bir cildiniz oluyor.
Aşırı hassas-kuru alerjik ciltlere denemeden uygulamalarını tavsiye etmem fakat tüm cilt tiplerine öneriliyor. Sakınanlar için ürün paraben içeriyor.

Benim cildim de kurumaya meyilli ve kendi çapında hassas :)

Ürün 75 ml fiyatı 135 -140 tl arası diye tahmin ediyorum. Dermalogica ürünleri bir miktar pahalı olabiliyor fakat ben alalı 2 sene olmak üzere hala kullanıyorum. Oldukça uzun süre gidiyor yani.

Tavsiye ederim :)

Sevgiler :)

5 yorum:

  1. bu ürün benimde aklımda tester kullandım ve çok beğendim, açıkçası şu ana kadar bu markanın 5 ürününü denedim hepside birbirinden güzeldi ..

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullanıp çok memnun kalmıştım, yumuşacık yapıyor cildi ama o parayı bir daha vermeyi göze alamıyorum. :))

    YanıtlaSil
  3. özgecim katılıyorum dermalogica gerçeken çok çok iyi bir marka bu ürünü de tavsiye derim ;)

    dofacım haklısın çok pahalı :( ama çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. bir sitede ürünün 35 yaş üstü olduğunu yazmış. ben aldığımda öyle bi şey dememişlerdi, şu anda huzursuz oldum tabi. sizin bi bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  5. daha önce böyle birşey duymadım. Ben 26 yaşındayım ve sorunsuz kullanıyorum

    YanıtlaSil