İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

23 Mart 2012 Cuma

Pastel # 16

Bu ojeye bayıldım. Başka birşey diyemiyorum. Gri-Haki bir ojenin içinde mini minicik altın ışıltılar var. Elde haki,yeşil,grimsi,altınımsı ışıldıyor. Çok şık duruyor bence. Hep böyle ışıl ışıl şıkır şıkır ojeler süresim var. Pastel # 16 Chanel Graphite a dupe olarak gösterilebilir. Chanel oje almış ve çok gereksiz bulmuş biriyim. Bir Chanel oje fiyatına neredeyse 30 tane pastel oje alabilecekken ve Pastel bu kadar güzel renkler yapıyorken anlamlı bulmuyorum. Pastel'in ayrıca dbp, formaldehit ve toluen gibi 3 zararlı kimyasalı içermemesi de cabası.Tek kötü tarafı malesef tırnaktan çıkarken uğraştırıyor ama o kadar kusur kadı kızında da olur :) Göz atmanızı tavsiye ederim :)









































5 yorum:

  1. Bu ojeyi beğenmeyen yok herhalde ,meşhur Flormar miracle U33 gibi oldu bu da :D Ben altın ışıltıları olan ojeleri sevmediğim halde buna bayılmıştım sürünce .Annemin bile dikkatini çekmişti,hatta sonra benden almış sürmüş ojeyi bir gün :))

    YanıtlaSil
  2. özgecim her yaştan kadının ilgisini çekiyor desene :D

    YanıtlaSil
  3. ben de bununla ılgılı bır yazı yazmıstım. Rengı cok cok guzel tamam ama dayanıklılıgına da bittim ben,bence bu konuda turk markalar arasında pastel açık ara önde :)

    YanıtlaSil
  4. gamzecim kesinlikle katılıyorum dayanıklılığı da oldukça iyi. pasteli her seferinde tebrik ediyorum valla çok güzel renkler ve kalitesi de çok iyi :)

    YanıtlaSil
  5. 30 yıllık bir marka, dünyada bir çok ülkede var kızlar. Online olarak bakın derim. Google görsellerde olsun Youtube daki videolar olsun bir çok yerde bloglarda olumlu yorumlara rastlayacaksınız.Catherine Arley ojeleri DBP,Toluen ve Formaldehit içermiyor.Yani kanserojen hiçbir madde yok. Tırnak sarartmıyor. Fiyatı bu kalitede bir oje için çok uygun. Tek katta netice alıyorsunuz. Ml si piyasadaki bütün markaladan yüksek ve fırçası çok güzel. Hemen kuruyor. online www.catherinearley.com dan satın alabiliyorsunuz.Belli bir tutarın üzerinde kargo ücretsiz.

    YanıtlaSil