İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

8 Mart 2012 Perşembe

La Roche Posay Anthelios SPF 50 Fluid Extreme

Herkese merhaba,
bahar geldi yaz da kapıda. Yaşasın :D Evet daha mart farkındayım ama en azından günler uzadı, ağaçlarda çiçekler tomurcuklanmaya başladı :) Ben de yine sevdiğim konulardan biri olan güneş koruyuculardan bahsedeyim dedim.  Hoş benim için yaz kış farketmiyor her daim güneş koruyucu kullanıyorum.

La Roche Posay Anthelios SPF 50 adındaki fluid extreme ismiyle münhasır çook akışkan bir kıvama sahip. La roche posay'in sitesinde bu ürün için şunlar söylenmiş.


UVB karşıtı (SPF 50+) ve UVA  karşıtı (PPD 38) çok yüksek yüz koruması içeren akışkan krem.

Minumum kimyasal filtre içeriğine sahiptir. UV ışınlarına karşı çok yüksek ve etkili koruma sağlar. Suya, kuma ve tere karşı dayanıklıdır.

Belirtiler

Yoğun güneş ışığına maruz kalan, alerjiye eğilimli, hassas veya güneşe karşı toleranssız normal veya karma cilt.

Özellikler

UVA ışınlarına karşı Mexorly SX ve Mexorly XL'e sahip, ışığa dayanıklı, Senna Alata özü ile zenginleştirilmiş filtreleme sistemi içerir. Minimum kimyasal filtre içerikli, parfüm ve paraben içermeyen formülasyona sahiptir. Cildi yağlandırmayan, akışkan dokusu sayesinde normal ve karma ciltler için uygundur.

Sonuçlar

Cildi güneş yanıklarından, cilt reaksiyonlarından ve UV ışınlarının neden olduğu hücre hasarlarından korur.



Ürünün yukarıda yazdığı gibi hem uva hem de uvb koruması var. Daha önce de belirttiim gibi uvb cilt yanıklarına sebep olurken uva ışınları hücre altına inerek foto-yaşlanmaya sebep oluyor Ben kartopundan az daha koyuyum ve korumasından çok çok memnun kaldım.

Ürün de paraben, parfüm ve renklendiriciler yok. Her güneş koruyucu da olduğu gibi alkol var. Bu kadar akışkan olmasının sebeplerinden biri de 4. sıradaki alkol.

İçerik olarak şu şekilde 
AQUA / WATER
ISODODECANE
ISONONYL ISONONANOATE
ALCOHOL DENAT.
DICAPRYLYL CARBONATE
CYCLOHEXASILOXANE
OCTOCRYLENE
TITANIUM DIOXIDE
ISOCETYL STEARATE
GLYCERIN
BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE
STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER
PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE
BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE
POLYMETHYLSILSESQUIOXANE
SILICA
CAPRYLYL GLYCOL
CASSIA ALATA LEAF EXTRACT
DISODIUM EDTA
DISTEARDIMONIUM HECTORITE
DODECENE
DROMETRIZOLE TRISILOXANE
ETHYLHEXYL TRIAZONE
ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE
ISOSTEARYL ALCOHOL
LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE
MALTODEXTRIN
PEG-8 LAURATE
PHENOXYETHANOL
POLOXAMER 407
POLY C10-30 ALKYL ACRYLATE
PROPYLENE CARBONATE
TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID
TOCOPHEROL
TRIETHANOLAMINE


Normal ve karma ciltlere uygun mudur? Evet. Benim cildim yazın yağlıya dönük karma ve çok memnun kaldım. Ciltte hafif beyazımsı bir tabaka bıraksa da kısa sürede kayboluyor. Çoğunlukla nemlendirici uygulamadan üzerine makyajımı yapabiliyorum. Akneye de sebep olmadığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Aşırı parlamaya sebep olmuyor. Yazın her güneş koruyucunun olduğundan daha bile az belki de.

Bu koruyucudan iki ya da üç tane kullandım. Yine alırım. 50 ml 50 tl gibi bir fiyatı var. Hem uva ve uvb koruması içeren hem de cildimi üzmeyen bir koruyucu için bence uygun fiyatlı.

Sevgiler :))

Yarın mersine gidiyorum:) Birkaç gün yazamasam da dönüşüm muhteşem olacak :D
























5 yorum:

  1. Gerçekten iyi birşeye benziyor.

    YanıtlaSil
  2. bu kremi göz çevresine de kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  3. pelincim ben kullanıyorum. Hemen hemen bütün güneş koruyucuları göz çevreme de sürüyorum hafif bir şekilde herhangi bir rahatsızlık oluşturmadı

    YanıtlaSil
  4. benim T bölgem yağlı. diğer taraflar kuru ve çok beyaz tenliyim kullanabilir miyim bu ürünü? uygun olur mu bana?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    tabi uygun olur. Fakat ne olursa olsun kişinin cildi çok kuru değilse bütün güneş kremleri bir süre sonra parlama yapıyor. Bu sebepten gün sonuna doğru t bölgende parlama göreceksin yüksek ihtimalle.

    YanıtlaSil