İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

26 Mart 2012 Pazartesi

Shiseido Eye Moisture Recharge

Herkese merhaba :)
Bu aralar bu göz kreminden çok bahseder oldum en güzeli burada yazmak diye düşünüyorum :)

Shiseido Eye Moisture Recharge benim iki kez aldığım bir göz kremi. Vaad ettiği şey yoğun nem vermek. Nemsizlikle oluşan çizgilenmeyi hafifletmek. Bunu yapıyor mu ? Evet.

Shiseido benim gibi dermokozmetik ürünleri kullanöayı seven birini çeken birkaç kozmetik markadan biri. Aslında bir tek bu göz kremi kullandım cilt bakımı olarak shiseidodan. Yine de bu kremden memnun kaldım. Göz çevremde hep bir kuruluk var ve gerçekten faydasını gördüm.

Yapısı ne jel gibi ne krem gibi. Ne hafif ne ağır. Orta kıvam. Kolay emilmiyor. Biraz zaman alıyor. Makyaj altına uygulamak için ideal değil ne yazık ki. Resimde de görüldüğü gibi tüpte bu sebepten hijyenik bir kullanım sağlıyor. Klasik bir göz kremi olarak 15 ml.

Biraz daha anti-aging bir ürün bakıyorsanız bu ürün beklentinizi çok karşılamayacaktır ama yoğun nemlendirsin başka birşey istemem derseniz denemenizi tavsiye ederim. Sevil fiyatı 138 lira şu anda. Ben kullandığımda daha uygundu niye bu kadar artmış anlamadım :S Bir de tabi madolyonun öbür yüzü var.138 tl edeceğini düşünmüyorum.



Sevgiler :)

5 yorum:

  1. benim de bitmek üzere olan göz kremim. severek kullanıyorum ama ben gece yatarken sürmeyi tercih ediyorum gündüz de makyaj yapmıcaksam belki. dediğin gibi makyaj altında olmuyor hafif yağlı gibi bi yapısı var. clinique all about eyes ı merake diyorum aslında. serumu var bende kremini deneyeceğim. of baya konuştum sanırım =)

    YanıtlaSil
  2. canım ne güzel konuşalım işte iyi olmuş uzun uzun yazdığın :)
    ben de senin gibi gece kullanıyordum çoğunlukla ya da concealer uygulamadığım günlerde uyguluyordum. clinique all about eyes ı denedeim ben 5 ml lik sample boyu vardı. 1/3 kadar ürün olduğu için iyice fikrim oluştu. Bence 95 tl etmez kesinlikle. evet iyi güzel nemlendiriyor ama o kadar.

    YanıtlaSil
  3. şu anda da başka bi göz kremim var activarın hediye edilmişti bana ona başlıcam bu bitince. o yüzden çok göz kremi arayışında da değilim açıkçası. clinique i merak ediyordum sadece ama zaten fazla alışveriş yapınca bi yerlerde hediye verilen bi marka olduğundan gerek yok sanırım =P

    YanıtlaSil
  4. nuxe veya la roche daha iyiydi diyosun yani öyle mi cnm?

    YanıtlaSil
  5. Elaselcim bence daha iyiydi. Nuxe hele baya baya iyiydi..

    YanıtlaSil