İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

4 Mart 2012 Pazar

Pastel #119

Merhaba,

Daha önce de belirttiğim gibi en sevdiğim renk kırmızı. Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :D

Rengarenk ojeler eğlenceli olsa da yine de hiçbirimiz klasiklerden vazgeçemeyiz herhalde. Bu oje de klasik güzel bir kırmızı. Bordoya dönük. Bordoluğu veren de içindeki bir tık kahvelik. Burada bahsettiğim OPI Quarter of a Cent Cherry den bir tık daha bordo. Çok benziyorlar. Pastel ojeleri karıştırırken rastlarsanız bir göz atmanızı tavsiye ederim. Bilmeyenler için Pastel ojeler 3 zararlı kimyasalı içermiyor. Fiyatları 2-3 tl arasında.

Sevgiler :))




8 yorum:

  1. Bayılıyorum böyle bordomsu kırmızı ojelere ben de :D Öyle cart kırmızılar bana göre değil mesela nar çiçeğine yakın tonlar :/

    YanıtlaSil
  2. özgecim aynen ben de bordomsu ojelere daha dönüğüm :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım rengine pastel'den hiç bordom yok. :) görürsem alacağım.
    çok yakışmış sana da :*

    YanıtlaSil
  4. bu oje benim hayatımın ojesiii o kadar çok seviyorum kiii duşa gir çık bozulmuyor bile bayılıyorummmmm :)

    YanıtlaSil
  5. dofacom teşekkür ederim tavsiye ederim :)
    ezgicim kesinlikle uzun ömürlü dediğin gibi su değse bile bozulmuyor kolay kolay.

    YanıtlaSil
  6. Mutlaka bakacağım bu renk gerçekten çok güzelmiş şu an hiç bordo ojem olmadığını farkettim:)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Not ettim numarasını, çokk güzel durmuş ben de bordocuyum:D

    YanıtlaSil
  8. cosmotrend şimdiden güle güle kullan sevgiler :)
    Elaselcim tabiiki bir ortak nokta daha :)

    YanıtlaSil