İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

31 Mart 2012 Cumartesi

Mim-7 Ölümcül Güzellik Günahı

Bu mim hem youtube hem de bloglarda dönüp duruyor şu aralar ben de yapmak istiyorum :)

1-Hırs : En ucuz ve en pahalı güzellik ürününüz hangisidir?

En ucuz güzellik ürünüm bitki yağlarım en pahalısı ise Nars #6 fırçam.

2-Öfke: Hangi güzellik ürünüyle aşk nefret ilişkiniz var?

MAC Rubenesque paint pot ve dior nude fondoten :)

3-Oburluk: En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünü nedir?
Burada direkt tat aranmıyor, göze lezzetli gelenlere de bakılıyor :)
Bu durumda pek tabi ki allıklar :)

4-Tembellik: Hangi güzellik ürünlerini üşengeçlikten kullanmıyorsunuz?
Saç maskeleri

5- Gurur: Hangi güzellik ürünü sizin kendinize daha çok güven duymanızı sağlıyor?
Rimelim :)

6- Tuıtku: Karşı cinste en çekici bulduğunuz özellikler neler?
Dış görünüş bir yere kadar zeka hepsinden önemli.

7- İmreniş: Hangi güzellik ürünlerini hediye olarak almak isterdiniz?
Tabi ki umutsuz aşkım Guerlain Terracota Four Seasons:)



Bu mimi yapmayan kaldı mı bilmiyorum ama yapmayan blogger arkadaşlarımın hepsine gönderiyorum :)

Sevgiler :)




5 yorum:

  1. Rimelde aynıyız=..ben de rimel sürünce tamam şimdi oldum diyorum:D noktaa=)
    Nude niye öyle oluyor?

    YanıtlaSil
  2. ya rimel sürmediğim zaman kesinlikle eksik hissediyorum kendimi:) nude un rengini çok sevmiyorum çünkü bana çok pembe geliyor elimde olan başka bir renkle açıyorum rengini çoğunlukla öyle kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Renk sıkıntısı var evet neyse ki benimki tam oldu=)sormayı atlamışım demi, o paintpot bayağı yazılıyor bloglarda aklımdaydı almak..önermiyor musun?

    YanıtlaSil
  4. canım çok önermiyorum. yani 43-45 liraya daha güzel şeyler alınabilir :) bu çizgileniyor rengini tam vermiyor. çizgilenmeyip biraz rengini göstersin diye uğraştırıyor baya.

    YanıtlaSil