İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

19 Mart 2012 Pazartesi

Bakım Mim'i

Sevgili Pınar Beni mimlemiş :)
Gelsin bakalım benim bakım mimimin cevapları :)

A


  • 1. Saç bakımı için ne yaparsın? Ne kullanirsin?



  • Blogumun eski yazılarını okuduysanız benim saç bakımıyla aramın pek olmadığını görmüşsünüzdür. Saç bakımı için sadece şampuan ve sıvı sprey saç kremlerinden kullanırım ara sıra. Kendi haline bırakırım saçlarımı. Yaz-kış kurutmam. Arada bir fön çektiririm ama çoook nadir 3-4 ayda bir belki bir kere eğer özel bir durum yoksa. Hatta taramama bile gerek kalmıyor dolaşmadığı için. Gür, kalın telli, normal saçlarım var.
    2. Yüz ve Cilt bakımı için ne yaparsın? 
    Saçlarım ne kadar sorunsuzsa cildim ayrı bir esirikli. Hemen kızar küser kızarır bozarır. Kış aylarından nefret eder pul pul kurur ama t bölgesi çılgın gibi yağlanır. t bölgemin normal kalıp yanaklarımın yağlandığı da oldu abartmıyorum.Yazın hepten bir yağlanası tutar. Ayrıca akneye meyillidir kendisi ve kuru yerlerinde daha çok çıkar.Bunca senedir dilini ancak anlayabiliyorum.  Makyajımı temizlemeden hiçbir zaman yatmadım. Uykusuzluktan ölsem yine çıkarırım o makyajı.Bu iş için genellikle Bioderma Sensibio H20 kullanıyorum. Arada da Nuxe 3 güllü temizleme sütü. Makyajımı çıkardıktan sonra her zaman cildimi ikinci bir kez daha temizlerim yüz yıkama jeliyle. Şu aralar favorim olan Nuxe Ballı yüz yıkama jeli. Tonik falan kullanmayı çok sevmiyorum. Kür şeklinde serum uygulayabiliyorum nemlendirici yerine. Yoksa doğrudan nemlendirici ve göz kremine geçiyorum. Şu ara nemlendirici olarak Hametan ya da Bepanthen, ya da Sebamed Acne Gel-yazısı yakında gelecek :))- kullanıyorum. Göz kremi olarak ise şu ara avon ve La Roche Posay Hydraphase arasında dönüşümlü bir durum söz konusu.Sabahları yüzümü jelle yıkamam sadece su.
    3. Dudak bakımı için neler kullanırsın?

    Arada Lypsyl lip balm-hala yazısını yazacağım inşallah :)), shea yağıyes to carrots lip balm kullanıyorum.
    4. El ve ayak bakımı için ne kullanırsın? 

     Kendi manikürümü kendim yapıyorum bunun için yine inşallah yakında yazısını yazacağım bir peelingim  ve Sally Hansen cuticle remover var. Onun haricinde L'occitane el kremiLush Lemony Flutter ve vazelin en çok kullandıklarım.

    5. En son kişisel bakım ürünü olarak neler aldın? 


    Yakın zamanda hatırladığım Lush Honey I washed the Kids sabun.




    Ben de bu mimi dofaya ve dortdortlukblog'a gönderiyorum :))


    Sevgiler :))

    4 yorum:

    1. Nuxe göz kremini bitirdin mi cnm, la roche ile kıyaslayabilir misin?

      YanıtlaSil
    2. tabiki kıyaslarım cnaım. nuxe un da içinde olduğu bir bitenler postu yazacağım orada detaylı bahsederim :)

      YanıtlaSil