İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

24 Ekim 2011 Pazartesi

......

Bu yazıya başlık bulamadım.
Önce şehit haberleri aldık. Gerçi uzun zamandır ardı arkası kesilmiyordu bu haberlerin ama son olayda artık kelimeler kifayetsiz kaldı. O gün bu bloga yazmak istemedim. Sonra vazgeçtim ve yine aydınlık birşeyler yazdım. Birilerine birşeylere inat.

Şehit yakını olmak nasıl birşey biliyorum. Bir anne, baba, eş nasıl yıkılır gördüm.

Şimdi de deprem. İnsanların bir şekilde son yaşanan olaylardan sonra uzak kaldı.. ortalıkta bir bilgi kirliliği...

Marmara depreminde Yalovadaydım. O durumun nasıl birşey olduğunu yaşamayan bilemez.

Ne kadar yazmak istemesem de sessiz kalamadım. Kimse sessiz kalmasın var gücüyle dimdik dursun bu iki elim olaya karşı..

Van'a Yardım için

Kızılay: 2868 e boş mesaj göndererek 5 TL
AKUT: 2930 a boş mesaj göndererek 5 TL

bağış yapabilirsiniz.

Ayrıca Van Valiliği adına yardım amaçlı olarak gönderilecek her tür kargo ve kurye gönderilerinin tüm PTT şubelerinden ücretsiz gönderilebileceğini bildirdi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder