İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

8 Ekim 2011 Cumartesi

Kiehl's Dosyası #2-Blue Herbal Astringent Lotion

Kiehl's dosyasına Blue Herbal ile başladım onunla devam edeyim istedim. Adı lotion olsa da bu ürün bir tonik. Blue Herbal serisinin tüm ürünleri gibi akneli ciltler için tasarlanmış İçeriğine bakıldığında cilt için yararlı olan maddeler olsa da (sodium pca, witch hazel/cadı fındığı gibi) bu alkollü bir ürün. Ürün listesine baktığımızda ilk üç madde su, alkol ve aluminium chlorohydrate. Bu aluminyum tuzu deodorantlarda terlemeyi öncleyici madde olarak kullanılan bir madde aynı zamanda. Hani şu acaba kanser, alzheimer yapar mı diye çoğu kimsenin çekincesinin olduğu. Ben bu madde yüzünden deodorant alırken bile çekiniyorken yüzüme sürmek hepten içime sinmez. Bunun haricinde üründe mentol ve parfüm de mevcut. ben bir iki kere aktif olan küçük sivilcelerime pamuk çubukla sürdüm. Bende  40 ml lik sample ı var. 500 ml lik ve 250 mllik boyu mevcut. Kesinlikle almaya değmeyecek bir ürün. Kiehl's den en memnun olduğum ürünü en sona saklıyorum bakalım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder