İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

11 Ekim 2011 Salı

Kiehl's dosyası # 3-Line Reducing Eye Brightening Concentrate Göz kremi

Evet günün ikinci postu yine yeni yeniden Kiehl's dosyasına gelsin. Kiehl's in bu göz kreminin içinde %10.5 oranında C vitamini var. Ayrıca Hyloxyl (bu madde göz çevresindeki kılcal damarları uyararak kan dolaşımı hızlandırıp morluklara etki ediyor) içeriyor. Bu iki madde kaz ayaklarıyla göz altındaki çizgilenmeyi aynı zamanda göz çevresini aydınlatmayı ve morlukları gidermeyi vaad ediyor. Vaadini gerçekleştiriyor mu. %60-70. Bu ürün annemin ben kendisinden aşırarak kullandım. Kendisinin morluk ve kırışıklıkları var. Bu ürün var olan kırışıklıklar üzerine çok etki etmese de yenilerinin önüne geçiyor. Göz çevresini gergin tutuyor. Göz altını aydınlatmada iyi. morluklara karşı da iyi geliyor. (Benim morluk sorunum çok yok daha önce de dediğim gibi  ama diğer kullanıcının:) yorumları bu yönde. )

Bu ürünü uygularken göz çevresinde hafif bir ısınma hissediyorsunuz. Rahatsız edici değil kesinlikle. Kolay emiliyor. Pul pul soyulmuyor. Tüp şeklinde olduğundan içerisindeki c vitaminin oksitlenmesi daha az oluyor.(Ne kadar tüp şeklinde de olsa raf ömrü çok uzun olmuyor)
Bazı kişilerde gözlerde sulanma yapabilir. Benim ilk kullanımımda çok hafif sulanma yaptı sonrasında geçti. Ama alerjik bir göz sahipseniz daha fazla olabilir.

Bir de bu ürün nemlendirmede yetersiz maalesef en azından benim için. Bir de sadece gece kullanmda fayda var güneş ışığında vitamin içeren kremler lekelenmelere sebep olabilir.

Fiyatı 120 TL civarında.

Bir daha alır mıyım? Nötrüm. Çünkü benim göz kreminden aradığım yoğun nem.

Sevgiler,
darkchocolatebrown










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder