İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

14 Ekim 2011 Cuma

Rimelim olmadan asla#1-Max Factor False Lash Effect

Ben rimel sürmeden çıkarsam çantamı, telefonumu evde unutmuş gibi oluyorum. Önce rimel sonra ruj benim için makyajın ilk ikilisi:)

Kiehl's kullandıklarım serim gibi, bugüne kadar kullandığım rimeller hakkında da yazayım istedim. Öncelikle Max Factor False Lash Effect.

Eğer orta veya daha uzun kirpikleriniz varsa ve dolgunluk arıyorsanız bu rimelin işe yaradığını söyleyebilirim. Çok kısa kirpiklerde fırça büyük gelebilir.

Bu rimel öyle antrasit, koyu gri falan değil simsiyah takma kirpik etkili ama örümcek ağı gibi yapmadan yapıştırmadan dolgunluk veriyor. Uzunluk vermesi ise orta. Çabuk kurumuyor. Kokusu değişmeye başladı benimkinin ve o gün bugündür kullanmıyorum. Aklımda hep rimeller hakkında yazmak olduğu için elimde atmadığım rimeller var, fırçalarını göstermek için. Kısa bir dönem forumda kirpiklerimi döktü yazmıştım ama burada aklıyorum bu rimelle alakası yok makyaj temizleyicinin azizliği.

Bu rimel hakkında tek şikayetim 50 tl ye yakın bir fiyatının olması. İndirimde yakalamak lazım. Bir daha seve seve alırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder