İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

16 Ekim 2011 Pazar

MAC Please Me Ruj

Herkese merhaba,
Sonbahar diye bir mevsim vardı ama araya kaynadı herhalde direkt kışa geçtik. Karamsar bir hava var neşelenmek için post yazmaya karar verdim:))

MAC Plase me ruj hakkında yazmak istedim. Bu rujun rengi çook güzel. Mac in mat rujlarından. Mavi alttonlu soğuk lilamsı bir pembe. Altına bir lip balm uygulayınca kurutmuyor duduakları. Üzerine glossla da güzel oluyor.

Ben sarı alt tonlu biriyim ben kendime çok yakıştıramıyorum bu rengi ama pembe alt tonlu olanlara gidecek bir ruj. Aşağıda swatch larını görebilirsiniz.




Sevgiler,
darkchocolatebrown



2 yorum:

  1. evet canım direk kışa geçtik:)

    YanıtlaSil
  2. Özgecim sorma valla:) en azından canım makyaj yapmak istiyor yazın olduğu gibi sıkıntı vermiyor:)

    YanıtlaSil