İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

28 Ekim 2011 Cuma

Rimelim Olmadan Asla # 3-Diorshow!

Merhaba,
bugünün tatil olmasını fırsat bilerek sabah erkenden postumu yayınlıyorum. Çok çalışkan bir blogger adayıyım:)

Yine bir rimel hakkında yazmak istiyorum. Diorshow high end markalar arasında en çok talep görenler rimellerden biri. Ben deki saks mavisi olanıydı. Rengi tam aşağıdaki resimdeki gibi ve rengini tam veriyor. Büyükçe bir fırçası var. Plastik değil de fiber kıllara sahip. Maybelline in fırçasına benziyor biraz. Hacim veriyor. Çok az da kıvırıyor. Ben zaten maskaraların çoğunun kıvırma gibi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Kirpik kıvırıcı her zaman en doğru sonucu veriyor. Bu ürünün siyah olanı da var tabiki. Gençken (!) mavisini almak daha çok aklıma yattı. bir de tam bu maviden göz kalemi var. Makyaj temizleyicisiyle gözlerimi hırpalamadan çıkardım. Fiyatı 75 TL civarında.

Şimdi gelelim bu ürünün en büyük sorununa. Bu rimel haftasına kurumaya başladı. Abartmıyorum. Hani diyorlar ya 3 ayda bir rimelinizi atın diye bu maskarayla bunu çok rahat yapabilirsiniz. Ortanın üzerinde bir performansı var ama yine de bence değmez.




7 yorum:

  1. merhaba. blogunu şu an tanıdım. diorshow rimeli daha önce deneme fırsatım olmuştu ve oldukça beğenmiştim ama alıp kullanmadım hiç. renkli rimelleri çok seviyorum. rengini tam vermesi harika :)

    benim bloguma da beklerim :)
    http://mavibeyazblog.blogspot.com/

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hülyacım teşekkür ederim bloguma uğradığın için:)
    hemen mavibeyazblogu listeme ekliyorum!!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,bende elektrik mavisi rimel cok severim uzun yıllardır kullandıgım YSL volume effet aquaresistant 3W rengi.aylarca kurumuyor ve performansı ilk gunku gibi kalıyor.baska almayı dusunuyosan YSL dene derim pişman olmazsın

    YanıtlaSil
  4. YSL denemedim hiç, tavsiyen için çok teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok pahalı benim içi:(, o yüzden pastelin yeni çıkan waterproofundan almistim 3 ay önce.bir kere sürdüm direk attım, hic memnun kalmadim. önerebileceğin mavi rimel var mıdır uygun fiyatlı?

    YanıtlaSil
  6. gamzecim bir pastelinkini biliyorum ben de uygun fiyatlı :S

    YanıtlaSil