İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

4 Ekim 2011 Salı

Murad AHA/BHA Exfoliating Temizleyici!

Uzuuun bir mesaiden çıktım geldim ama dün akşam aklıma gelen postu yazmadan rahat edemedim.

Bu başlıkla ilgili en son söyleyeceğimi ilk önce söyleyeyim. PARANIZA YAZIK! Ben ettim siz etmeyin!

Yaklaşık 1.5-2 sene kadar önce Dermalogica ürünleri almaya gittiğim bir eczaneden elimde bir poşet dolusu Murad ürünüyle çıktım. Basiretimi nasıl bağladıysa oradaki görevli artık. Toplamda bu ürünü 3 kere falan kullanmaya çabaladım ama olmadı.

Bir kere bu ürün markanın anti-aging grubuna ait. Ama cildi resmen parçalayıp atacak kadar sert. Kurutma diyemeyiz. Granüllü olduğu için hassas ve sivilceli/sivilceye meyilli ciltlere-mesela ben- iyi gelmiyor. İçindeki aha/bha içeriğinden cildi yenileyebilir, ya da jojoba yağı vs gibi içeriklerinden dolayı nemlendirebilir. Fakat böyle bir etkiyi görebilecek cilt kalmıyor en başında. 

Murad ürünlerinin genel yapısı zaten kimyasal kutusu şeklinde. Kullanırken hiç bir markada böyle içime sinmeyen bir durum olmamıştı. 

Yine de denemek ve almak isteyenler için fiyatı 130 TL civarında


İçeriği: Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Jojoba Esters, Acrylates Copolymer, Glycol Stearate, Butylene Glycol, Sodium PCA, Dipotassium Glycyrrhizate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Glycolic Acid, Lactic Acid, Salicylic Acid, Polyquaternium-4, Sodium Hydroxide, Sodium Chloride, Citric Acid, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder