İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

30 Ekim 2011 Pazar

theBalm Frat Boy ve Mary Lou swatchları:)

Tekrar merhaba:)
bugün baya yazasım varmış:)

sevgili gözdiş bu swatchlar senin için.. biliyorum yüzüme swatchlamamı istedin ama o şekilde istediğim gibi olmadı..
Ben de kolumda swatchladım.

Frat Boy şeftali pembe arasında pembe tarafı daha ağır basan bir allık. Benim NC 15-20 tenimde çok doğal duruyor. Bir allığın ben de doğal durması için illa içinde şeftali tonu olması lazım. Mary lou ya diyecek sözüm yok zaten:)

Bu swatchlar tek kat. Görüldüğü üzere aşırı pigmentli. Bu açıdan Nars allıklara benziyor. Çok hafif tozutuyorlar ama kesinlikle bir Dior Sculpting pudra kadar değil.




Fotoğrafları pencere önünde çektim. Son foto blend edilmiş hali..

Sevgiler,
darkchocolatebrown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder