İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

24 Ekim 2011 Pazartesi

theBalm hoşgeldin!

theBalm Türkiye'de. Bunun güzellik aleminin sağır sultanları bile duydu:) Gratislerde bulunabiliyor artık. Ben de sonunda aklımdaki bazı ürünlere kavuştum. Ama önce aklımda kalanlardan bahsedeyim.

Öncelikle Balm Shelter SPF 18 renkli nemlendirici. Yapısı o kadar hafif ki. Kapatıcılığı az. paraben içermiyor. 3 rengi var. Ben nc15-20 arasıyım en açık rengi-light bana uydu. Light medium ve medium renkleri var. Fiyatı 40 lira civarı

Bahama Mama-Çok güzel mat bir bronzer. Kendime bronzer almayacağım sözünü verdiğim için almadım. Talk ve paraben içermiyor.  Turunculaştırmayacak bir rengi var. NARS Lagunanın mat olanı diyebiliriz. Bu da 40 TL civarında

Shady Lady Vol 2: Bu palet çok güzel. gerçekten! pigmentasyonu, yapısı, içindeki farların gramajları ile süper. Fiyatı 60 lira. Hele bir just this once jamie diye bir üyesi var ki bu paletin sırf bu renk için bile alınabilir:

Sırada aldıklarım


Frat Boy allık: Ben sarı alttonlu bir cilde sahibim ve malesef bana pembe allıklar yakışmıyor. Böyle şeftali-pembe renkler çok daha doğal duruyor. Yoksa o güzelim pink swoon allığa bak bak doyamıyorum:)
Bu allık Mac Melbanın biraz daha pembemsi olanı. Nars deep throat allığın da ışıltısız hali gibi durdu bende.
Fiyatı 35 lira.

Mary-Lou Manizer aydınlatıcı: Bu aydınlatıcı için hissiyatım şöyle: süreyim de süreyim her gün he dakika:) çocuk gibi oldum bunu alınca:) hep aynaya bakasım geliyor:)

Bir de bunlara ek olarak Pastel 43 nolu ojeyi aldım. Forumdan sevgili archi sayesinde öğrendim güzel rengi:)

Swatchlamak isterdim ama güzel bir ışıkta yapmak istedim. En yakın zamanda swatchlayacağım:)




5 yorum:

  1. benim almak istediklerimi almışsın cnm güle güle kullan :) allığın ve aydınlatıcının yüzünde duruşunu da görmek isterüüüm :D

    YanıtlaSil
  2. gösdemm teşekkür ederim! yarın gün ışığında swatchlamayı planlıyorumm:)

    YanıtlaSil
  3. güzel günler de kullan :) bende hot mama allığı ve shady lady vol2 paleti aldım ikisinede bayıldım:) sırada almak istediğim fratboy ve downboy allıkları var:)

    YanıtlaSil
  4. yüzünde swatchla amaaaa :D özellikle aydınlatıcının nasıl durduğunu çok merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  5. gözdiş tamamdır:)
    outlet makeup teşekkür ederim sen de güzel günlerde kullan. O zaman sana fratboy bana da shady lady gözüküyor bundan sonra:)

    YanıtlaSil