İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

17 Ekim 2011 Pazartesi

Smashbox Limitless Eyeliner in Golden Ivy

Merhaba,

Bugün bir de makyaj postu yayınlamak istedim.
Smashbox ürünleri ülkemize yeni yeni girmeye başladı. Sadece Sevillerde var bildiğim kadarıyla. Tarzı MAC e benzeyen bir marka. Birçok ürününü denememe rağmen aldığım bu göz kalemi oldu. Kendisine bayılıyorum. Tümserisini almak istiyorum Kendi sitesinde fiyatı 19$ ben aldığımda 45 liraydı fiyatı değişmediyse.

Golden Ivy ismiyle münhasır içinde altın ışıltıları olan koyu bir yeşil. Ama o altın ışıltıları o kadar güzel o kadar rafine ki. Ben burdayım diye bağırmadan metalik bir etki veriyor.Çook kalıcı. waterproof.  Gözümü çıkarmadan sürebiliyorum ama kimi kohl kalemler gibi her sürümde yarısını kaybetmiyor. (Lancome a selam ederim bir koca kalemi 3 kere açarak bitirebilmiştim, öyle kolay kırılıyordu)

Göz içine uygulamaya çok müsait değil tahmin edebileceğiniz gibi ama kirpik dibine uygulayıp biraz da dağıtınca inanılmaz güzel duruyor.

Makinem kalemi kıskandığından altın ışıltılarını iyi gösterememiş yakın çekimde sapıtıyor
Kalem kapağında kendi kalemtraşıyla birlikte geliyor-bu resimde yok ama- bu açıdan çok pratik

 bu fotoğrafı my ray of beauty adlı blogtan alıntıladım. Buradaki swatch gün ışığındaki hali.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder