İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

25 Ekim 2011 Salı

theBalm swatchlama çabası

evet balm ürünlerini yüzümde swatchlamak istedim ama çok net görüntüler elde edemedim:(
ama en azından yorumlarımı yazabilirim.
ikisininden kalıcılığı gayet iyi 12 saat kaldılar yüzümde. ayrıca pigmentasyonları muhteşem. Nars allıklardan aşağı kalmıyorlar. Allık biraz tozutuyor ama azıcık ki o kadar olsun. Dior nude pudra tozuya tozuya bitti, allık yanında hiçbirşey kalır. Ben yapı olarak chanel joues contraste allıklara benzettim ama mesela espiegleden daha pigmentli satenimsi bir yapısı var. İlk yorumumda dediğim gibi melbanın biraz daha pembesi. espiegleden de pembemsi duruyor.

Aydınlatıcı içinse şunu söyleyebilirim: Ben ki Nars Nicoya, ccbler, msflere ya olsa da olur olmasa da diyen biriyim ama bundan stok yapmak istiyorum:) Çünkü canlı bir görünüm verdi soluk durmadı. bence far olarak da çok şahane durabilecek bir renk.

hava çok puslu ve fotoğraflar net çıkmadı en yakın zamanda swatchlayıp koyacağım.

sevgilerr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder