İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

21 Ekim 2011 Cuma

Live Clean Argan Yağlı Şampuan

Herkese merhaba,
bugün saç bakımı hakkında yazasım var. Daha önce bahsettiğim Live Clean sıvı saç kremini aldıktan sonra aynı serinin şampuanını da kullanmaya başladım. Kendisine bayıldım! Daha önce şişelerce organicum kullandım şimdi  de live clean kullanacağım gibi duruyor.
Bu şampuan sertifikalı organik bitkilerden elde edilmiş. saç kreminde olduğu gibi, paraben, petrol türevi, pythalat, sls içermiyor. İçerisinde bir şampuana göre yüksek miktarda argan ve üzüm çekirdeği yağı var.

saçlarımda boya ya da kimyasal başka bir işlem yok. Bu şampuan benim saçlarımı gayet parlak ve canlı gösteriyor. sonrasında saç uçlarıma sıvı saç kremini sıkıyorum ve pırıl pırıl saçlarım oluyor. Saçlarımın bir şekilde beslendiğini hissediyorum. Saçta ağırlık hissettirmiyor. Bir şişeyi bitirmek üzereyim. Watsons dan indirimde 19.90 TL ye almıştım.

Boyalı saçlarda da içeriğindeki zengin yağlardan dolayı olumlu sonuç verebileceğini düşünüyorum.

Bu arada bir doktordan duyduğum bilgiyi sizinle paylaşmak istedim. Emziren anneler saçlarınızı yıkarken başınızı önünüze eğmeden yıkamaya çalışın. Yani pis su başınızın arkasından aksın. Çünkü saç çevredeki pisliği içine hapsedebilme özelliğine sahipmiş. Göğsünüze gelen bu kirli su her ne kadar sonrasında durulanılsa da belki bebek için zararlı birşeyler vücutta kalır ve ona bulaşır.

Aynı durum aslında her kadın için geçerli pis su ne kadar az yüzümüze ağzımıza değerse o kadar iyi:)

Sevgiler,
darkchocolatebrown



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder