İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

23 Ekim 2011 Pazar

Bobbi Brown Gel Eyeliner ve Ultra Fine Eyeliner Brush

Herkese merhaba,
Bugün pazar yarın maalesef iş ya da okul var. (Keşke okul olsa diyeceğim her okul sonrası iş hayatına atılan bir fani gibi:))

Dün şehir dışındaydım bilgisayarımdan uzaktaydım. Bugün iki postum olacak dolayısıyla. Öncelikele bobbi brown gel eyeliner ve eyeliner fırçası.


Bu benim ilk jel eyelinerım. Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere dibi görünüyor. 1 seneyi geçti alalı. Kurumadı, bozulmadı. Göz içerisine uygulanabiliyor. Rengi tam siyah, grileşme falan olmuyor. Benim yağlı ve  kat kat göz kapaklarımda bile kalıcılığı süper. Bendeki rengi black ink. Bitince (yani biraz daha azalınca:)) caviar rengini alacağım. bunu alırken de ikisi arasında kalmıştım. Caviar çok çok koyu siyaha yakın bir kahverengi. ilk etapta siyah bile zannedilebilir. Ama çok farklı bir renk. Kahverengiye ve siyaha alternaif olacak klasik bir renk.

Eyeliner fırçasına gelirsek. Kesik uçlu eyeliner fırçaları her zaman daha kolay geliyor ilk etapta. Fakat bur fırçayı kullanmak kesik uçluları kullanmak kadar kolay. Hiç eyeliner çekmeyi denememiş arkadaşım ilk bunu kullandı ve gayet başarılı:) Fotoğrafta çok büyük gözükse de değil. İkizkenar üçgen gibi gelip (okul özlemi çekiyorum anlaşılacağı gibi:)) uç kısmı ovalleşiyor. Yatay tutarak birkaç hamlede çok güzel bir çizgi elde edilebiliyor.

Bu eyeliner kurumadan önce düzeltmek için zaman tanıyor. sonra kuruyor ve yerinden kıpırdamıyor. Eyeliner da fırça da 60-65 lira civarında.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder