İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

18 Ekim 2011 Salı

Rimelim Olmadan Asla # 2 Lancome Hypnose Drama

Evet yine bir rimel yazısı..
Bugün rimel aleminde hatrı sayılan markalardan biri olan Lancome hakkında yazacağım. Öncelikle söylemem gerekir ki ben genel olarak lancome maskaraları beğenmiyorum. Çünkü bende çok da işe yaramıyor. Gereksiz pahalı ve o parayı haketmiyor. Bu marka bir fatale üretiyordu onu da kaldırdı. o güzeldi.

Lancome hypnose dramanın s şeklinde bir fırçası var. plastik yapılı değil. bu tarz fırçalar üzerine biraz daha fazla ürün alarak dolgunluk veriyor. Fırçadan mütevellit, bu rimelin öncelikli amacı dolgunluk vermek sonra uzatmak. Bana verdiği dolgunluk bütün kirpiklerimi bitiştirip sayılarını 3e indirerek oluşturduğuydu. Fırçaya gereğinden fazla ürün alınıyor. Bu da efektif bir kullanım sağlamıyor. Bir de ben sürüş tekniğine alışamadım. en son kurumaya yakın alışır gibi oldum çok geç tabii. Bir miktar kıvırıyor biraz da uzatıyor diyebiliriz.

Benim kirpiklerim, uzun, orta kalınlıkta, orta kıvrıklıkta. Kısa kirpikler için daha olumlu sonuçlar veriyormuş bu maskara. Benim bir maskarada aaradığım en önemli şey hacim vermesi. Çok daha iyi alternatifler bildiğim için bu ürünü bir daha alacağımı düşünmüyorum.



Sevgiler,
darkchocolatebrown





2 yorum: