İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

19 Aralık 2011 Pazartesi

La Roche Posay Hydraphase Yeux

Herkese merhaba,

bugün geçenlerde aldığım ve yaklaşık 2-3 haftadır kullandığım göz kremim hakkında yazmak istedim. LRP benim sevdiğim bir marka. Bu göz kremi de denemek istediğim ürünlerden biriydi.

İlk etapta içeriğine bakarsak: AQUAWATER,GLYCERIN,GLYCINE SOJA,SOYBEANPROTEIN,POLYACCRYLAMIDE,C13-14ISOPARAFIN, CARBOMER,CAFFEINE, SODIUMHYALURANATE,RETINYLPALMITATE, SODIUMHYDROXIDE,DISODIUM EDTA,LAURETH7,TOCOPHEROL, METHYLPARABEN,CHLORPHENESIN,SODIUM DHYDROACETATE.


Hassas göz çevresi için günlük tam bakım.Sodyum hyaluronate ve glycerın kombinasyonu sayesinde nemsiz kalmış ince çizgileri rahatlatmak için yoğun hedefe yönelik nemlendirme.La roche posay THERMAL SUYU ve eşsiz uygulama metodunun kombinasyonu ile şişmiş göz kapaklarının dinlendirilmesine yardımcı olur.


İçeriğinde hyaluronik asit asit, kafein, a vitamini bulunuyor. Yoğun nemlendirme ve ilk kırışıklıklara karşı önlem vaad ediyor dediği gibi.






Benim yorumlarıma gelirsek...


Bence iyi nemlendirmiyor. Benim göz çevrem için yetersiz. Daha önce bahsettiğim gibi benim göz kreminden beklediğim iyi bir nemlendirme biraz da canlı bir görüntü.

Ürünün içinde a  vitamini var. Sabah/akşam kullanılabilir dese de ben yine de akşam kullanmayı tercih ettim. Dolayısıyla makyaj altına uygulamadım.

Krem jel kıvamında diyebiliriz. Birazcık daha koyu. Göz kapaklarımda şişkinliği aldı diyemeyeceğim. İçerisinde kafein var bir miktar etkili olmuş olsa da belirgin bir şişliğim olmadığı için büyük bir fark gözlemlemedim. Sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakıyor. Emilmesi zaman alıyor.

Genel olarak bakarsak çok beğenmedim. Bir daha alacağımı düşünmüyorum. Daha önce bahsettiğim burada bahsettiğim Nuxe Nirvanesque çok daha etkili nemlendiriyor. Sabah akşam kullanabiliyorum. Ayrıca aydınlık bir görünüm veriyor.

Fiyatı 56.50 TL.

Sevgiler..



8 yorum:

  1. cnm harikasın=)beklediğim bi yazıydı, tesekkürler..

    YanıtlaSil
  2. göz çevresi de ayrı bir sıkıntıymış yaş 25 olunca anladım :(

    YanıtlaSil
  3. aynen katılıyorum 25den sonra iyice önemli:)

    YanıtlaSil
  4. canım iyiki yazıyı hazırlamışsın bende bu markayı sevdiğimden göz kreminide alsammı diyordum ama nedense çok iyi nemlendirmeyeceğini düşünmüştüm,tam tahmin ettiğim gibi olmuş:) nuxe edevam...

    YanıtlaSil
  5. ben de bir süredir nuxe kullanıyorum ve çok memnunum.. :)

    YanıtlaSil
  6. özgecim rica ederim:) Aynen nuxe a devam:)

    isabelcim hangisini kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  7. bende bu krem niye tam olarak verim alamıyorum diyordum saolun bu yazı için de

    YanıtlaSil