İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

11 Aralık 2011 Pazar

100 şey-2.hafta

Herkese merhaba,
geçen hafta başladığım hakkımda 100 şey başlığına devam ediyorum. Okumayanlar için ilki burada :)

Bu haftanınkiler gelsin bakalım :)

1- Huysuz bir kadınım. Kafayı birşeye takarsam huysuzluğum tutar. Aşağıda benim Şirinler Köyü'ndeki kardeşim :) ama tatlı bir huysuzum üzmem öyle kimseyi :)


2- Çook konuşurum. Hayvanlar aleminde papağan, muhabbet kuşu, kanarya neyse insanlar aleminde de o benim. Hiç susmam. İlkokul'a başladığım ilk gün öğretmenim anneme kııznız çok konuşuyor demiş.

3- Çook gülerim. Hakikaten ağzım gözüm yamulur gözümden yaş gelir. Bu sebepten kırışacağım ama varsın bu sebepten olsun.


4- Maalesef önyargılıyımdır. Kendimle ilgili en çok değiştirmeye çabaladığım şeylerden biri önyargılı oluşum. Her konuda değil ama olsun yine de...

5- Ölmekten korkuyorum. 

6- Sevdiklerimi kaybetmekten de çok korkuyorum. Herkes korkar normal tabi ama benim gibi düşünüp düşünüp ağlamaz, panik atak krizleri geçirmez. Siz siz olun düşünmeyin çok fazla.






7-Haftanın en sevmediğim günü pazar. Ertesi gün tatil bile olsa pazar günlerini sevmiyorum. Garip bir kasveti var pazar günlerinin. Pazartesi benim için daha iyi bir gün.. Bu karikatür pazartesi günü için olsa da yine de duruma uygun :D




8- En sevdiğim gün ise cumartesi :)

9- Anaokuluna gitmedim. Eksikliğini de hissetmiyorum ne yalan söyleyeyim. Vakti zamanında göndermişlerdi beni de ama okuldakiler beni borular patlayacak diye korkuttukları için gitmek istemedim. O kadar çok ağladım ki hatırlıyorum. Annem ve babam da dayanamadılar ve anaokulundan kurtuldum :))

10- Her daim sınıfın en kısası bendim ortaokula kadar. Sonra bayrak töreninde 2. sıraya terfi edecek kadar uzadım :))


Sevgiler,





4 yorum:

  1. cumartesi ve pazar günü olayına kesinlikle katılıyorum tatlım aynennnn bendede öyle, birde yakınlarının öleceği korkusu bendede var bende eskiden düşünür ağlardım:) artık bıraktım:)

    YanıtlaSil
  2. seninle ortak yönlerimiz çıkıyor baya:) ben de çoğunlukla düşünmemeye çalışıyorum ..

    YanıtlaSil
  3. Ortak yönlerimiz varmış:)) Güzel bir yazi olmus(:
    ( forumdan dkmkci)

    YanıtlaSil
  4. beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim gamzecim:)

    YanıtlaSil