İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

23 Aralık 2011 Cuma

Yeni yıl mimi :))

Bu mimi birçok blogda gördüm. Ben de 2012 dileklerimi yazayım istedim :) Gelsin bakalım 12 dilek :)

1. Herşeyden önce tüm sevdiklerimin sağlıklı olmasını istiyorum. Tabi ki kendimin de :)

2. Çalışmayı çok istediğim hayallerimin şirketinden iş teklifi istiyorum :)

3. Huzurumun hep yerinde olmasını diliyorum.

4. Daha fazla tiyatroya gitmek istiyorum.

5. Piyangodan en azından bir amorti çıksın istiyorum :)

6. Gönüllü bir faaliyete katılmak istiyorum. Özellikle LÖSEV için.

7. Güzel bir tatil istiyorum sakin, huzurlu-yazın tabiki :)

8. Daha çok kitap okumak istiyorum. Bu sene az okudum kendime göre.

9. Almancamı artık kullanmak istiyorum.

10. Daha fazla blog post hazırlamak istiyorum ve blogumun daha çok izleyicisi olmasını umuyorum :)

11. İş güç koşturmadan zaman ayıramadığım aileme ve arkadaşlarıma daha fazla zaman ayırmak istiyorum.

12. Tekrar pilatese başlamak istiyorum. Kaldığım yerden devam :)

Bunlar benim yeni yıl dileklerim. Şimdiden herkese mutlu yıllar :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder