İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

4 Aralık 2011 Pazar

100 şey..

Sevgili marjo'nun blogunda hakkımda yüz şey başlığını gördüm. Okurken çok keyif aldım ve kendim de yapmak istedim. Pazar günü sıkıcılığından uzaklaşmak için her hafta hakkımda 10 şey paylaşacağım. 10 hafta sonunda umarım hakkımda 100 şey bulabilirim :)) Haydi hayırlısı..

1. Mağazada açtığım herşeyi katlar ve düzeltilmiş bir şekilde yerine koyarım. Yanımda alışveriş yaptığım başka biri varsa ve katlamadan koyarsa onun açtıklarını da katlayıp/düzeltip yerine koyarım.Bu konu en büyük takıntılarımdan.

2. Bitter çıkolata delisiyim. Çikolata yediğim her 10 zamandan 9'unda bitter çikolata yemişimdir. Diğer 1 ise bitter çikolata bulamadığım durumlarda yediğim sütlü çikolatadır. (blogum adından da belli değil mi:))


3. Akdeniz anemisi hastasıyım. İki tipi var bendeki minör olanı. Günlük hayatıma en büyük etkisi halsizlik, çabuk yorulma. Onun dışında sorun yok :))

4. Penguen okumaya bayılıyorum. Çook uzun yıllardır okuyorum ve benim haftalık en büyük motivasyonlarımdan biri!!


5. Büyük taşlı yüzüklere bayılırım. Bir gün Sevan Bıçakçı tasarımı bir yüzüğüm olsun.



6. Okula başladığımda 5.5 yaşındaydım.

7. 5.5 yaşında gözlük takmaya başladım. Genetik Hipermetroptum. Hikayesi için buraya tıklayabilirsiniz :)

8. İlk izlediğim diziler Bizimkiler ve Kara Melek idi.Sonra da Süper Baba geliyor.





9. Bizim zamanımızın çizgi filmleri çok güzeldi. En favori çizgi filmlerim Taş Devri, Jetgiller, Ninja Kaplumbağalar ve tabii ki Maske. Olsa da izlesek ya:)


10. Taç ya da saç bandı takabilen kadınlara bayılıyorum. Benim saçıma taç takmam ve çıkarmam 5 dakikadan uzun sürmedi. İnanın herşeyi denedim. Anında baş ağrısıyla sonuçlanıyor.. Yakışanları çok kıskanıyorum:)

İlk 10 bitti:))

Sevgiler :))



5 yorum:

  1. ayy ne güzeldi hakkaten bizim çizgi filmler yaa :) şirinleri de pek severdim ben. bi de casper :P

    YanıtlaSil
  2. evet ya şirinler de güzeldi. huysuz şirin favorim:)

    YanıtlaSil
  3. ben de saçını sıkı sıkı toplayabilenlere hayranım, tüm saç derimi ve başımı ağrıtıyor benim at kuyruğu falan :S
    çikolata=bitter aynen! :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel hazırlamışsın canım:)

    YanıtlaSil