İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

18 Aralık 2011 Pazar

100 şey-3.hafta

Hakkımda 100 şey yazısında 3. haftaya geldimm. Haydi bakalım :)

1. İstanbul'da doğdum ve büyüdüm..

2. Fakat aslen Bursalıyım. Akrabalarım Bursa'da çoğunlukla ve Bursa'yı da gayet iyi bilirim. Gitmediyseniz mutlaka gidin görün diyebileceğim bir şehir.



3. Sağ elimle yazarım. Fakat hep solaklara özenmişimdir. Çok daha karizmatik buluyorum.

4. Ailenin en kısası benim. Hala benim. Maşallah annem, babam, kardeşim hepsi selvi gibi. Anneannem bile uzun o kadar kemik erimesi ve bel sorunu yaşamasına rağmen. Bir de çocukken her gün süt içtim. Herhalde içmesem daha da kısa olacaktım :D

5. Kısa bir dönem voleybol oynadım sonra bıraktım. E boy kısa tabi :D

6. İyi satranç oynarım.

7. 26 Aralık doğumgünüm :D

8. Hayatımda bir süre kan değerlerim normale dönsün diye 7 ay boyunca tek bir yudum kahve içmedim. Ne türk kahvesi, ne de hazır kahveler. 

9. Coca-Cola Zero bağımlısıyım. Fakat artık azaltmaya çalışıyorum. Mecburen Pepsi içmek durumunda kaldıysam, içemiyorum zaten. 

10. Burçlara inanmıyorum. İnanamıyorum. Bu zamana kadar yapılan hiçbir açıklama beni tatmin etmedi. Hatta o kadar ilgisizim ki hangi burç olduğumu kendim araştrıp bulmamıştım. Birileri söylemişti de öğrenmiştim. Hala da insanların burçlarından bahsederken, "boğayım", "akrebim", "koçum" dedikten sonra bana dönüp sorduklarında "insanım" diye tepki veririm. Gevrek bir günümdeysem "zürafayım" dediğim de oluyor.


Herkese mutlu pazarlar :D



2 yorum:

  1. canım ozaman beni karizmatik buluyorsun demektir:) solağım, ama aslında farkında olmadan birsürü şeyi zor kullanıyoruz biz:)

    YanıtlaSil
  2. bütün solaklar aynı dertten muzdarip biliyorum ama ben yine de sizi karizmatik buluyorum :D

    YanıtlaSil