İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

17 Aralık 2011 Cumartesi

Doğumgünü cicileri

Herkese merhaba,

26 aralık benim doğumgünüm. Bu ciciler de bana doğum günü hediyesi:)




1. Mac 188 fırça
2.Mac Coffee göz kalemi
3.Mac Kinda Sexy ruj
4. Mac All that glitters far
5. Bir de glitter and ice koleksiyonundan pigment sample ı- vanilla ile naked arası bir renk
6. Nars Douceur Allık
7. Nars far bazı
6. L'occitane Shea butter-L'occiatane kartınız varsa doğumgününüzün olduğu ay içerisinde seçtiğiniz iki üründen biri hediye oluyor. Ben aynısından iki tane almaya tercih ettim. Uzun süre gidecektir.

Kullandıkça swatchlarını burada paylaşacağım :)














































6 yorum:

  1. cnm nice yıllara..gelmedi daha ama simdiden doğum günün kutlu olsun=)cicilerde çok güzelmis.harika hediyeler almıssın kendine:)güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. sağol fıstıkcım:)) yaşlanıyorum diye şımartıldım birazcık:)

    YanıtlaSil
  3. Fotolar biraz büyük olsa?

    YanıtlaSil
  4. doğum günün şimdiden kutlu olsun canım,doğum günü hediyelerinde çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kutlu olsun şimdiden. mac kinda sexy'i çok merak ediyorum bende almayı düşünüyorum da. swatchları beklemekteyiz:))

    YanıtlaSil
  6. busesinem, mini minicik çok teşekkür ederim:))
    en kısa zamanda swatchları yayınlayacağım:)

    YanıtlaSil