İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

3 Aralık 2011 Cumartesi

Bitenler gidenler...

Herkese merhaba,
aşağıda kısa bir süredir bitmiş orada burada duran ürünlerimin çöp kutusuyla buluşmadan önceki son pozlarını görebilirsiniz.

Dolaplar boşalıyor bu ara çok şükür:)


Watsons Ballı Saç Maskesi-Tam bitmedi ama sıkıldım kullanmaktan
Lush American Cream saç kremi-Şişeyi kesmem lazım üşendimgöründüğünden daha az var aslında dibine toplanmış
Lush Big Şampuan-Tamamen bitti zaten kutunun halinden belli:)
LRP Anthelios güneş kremi
Kiehl's Verba Mate Tea Lotion Nemlendirici
YSL Touche Eclat
Watsons Disk Pamuk-Her Watsons gördüğümde alıyorum bir tane mutlaka evde stoklu
LRP Effaclar Duo-Ayrı bir postun konusu olacak kendisi:)


Herkese Sevgiler:))


6 yorum:

  1. ben de tam maskeyi nasıl bitirdin diyecektim, tam bitmemiş ama yine de bendeki aylardır hiç eksilmedi :)

    YanıtlaSil
  2. güneş kreminden memnun kaldınmı canım,makyaj altına kullandınmı hiç?parlama yapıyormu merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. kitten benim elim boldur haldır huldur kullanınca gitti baya:)

    busesinem makyaj altına uyguladım sorun çıkarmıyor. her güneş kremi gibi gün sonunda parlama yapıyor fakat iyi bir krem fiyatı da uygun.detaylı bir post hazırlayacağım yakında buradaki ürünlerle ilgili:)

    YanıtlaSil
  4. la roche posay duo yu ben severek kullanıyorum canım:)ballı maskeyi sevmedinmi, ben bira mayalısını kullanıyorum bitmek üzere ballıyı alıyım diyordum?

    YanıtlaSil
  5. özgecim bugün yarın detaylı bir post hazırlayacağım ama genel olarak sevemedim bu maskeyi..

    YanıtlaSil
  6. bronze x2 diye bir yağ kullandım kısa sürede bronzluk

    YanıtlaSil