İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

4 Aralık 2011 Pazar

Watsons Ballı Saç Maskesi

Herkese merhaba,
bitirdiğim ürünler ile ilgili hazırladığım bir önceki postumda ballı saç maskesi de vardı. Detaylı olarak ayrı bir başlıkta incelemek istedim.

Ballı saç maskesi besleyici ve yeniden yapılandırıcı olmak iddiasında (içeriğindeki baldan dolayı) Islak saçınıza uygulayıp bir 5 dk bekletip yıkıyorsunuz ve saçlarınız yumuşuyor.

Saçları yumuşattığı bir gerçek. Özellikle kuru ve/veya boyalı saçlar bu maskeden memnun kalacaktır. Yıkadıktan sonra saçlarınız açmak için uğraşanlardansanız oldukça işinize yarar. Ayrıca kocaman 500 ml olması lazım. Fiyatını çıkarıyor. Bitmiyor. Benimki de nitekim bitmedi ama çok eskimişti. Bir ara saç kremi gibi her yıkamada kullandım.

Ben bu maskeyi tekrar almam. Sebeplerine gelince: Öncelikle benim saçı kuru ya da boyalı değil. Herhangi bir işlem yok. Dolaşmaz. Bu sebeplerden benim saçıma ağır geldi yapısı. Fazla yapay bir yumuşaklık hissi verdi. Saçlarım sanki arınmamış gibi bir ağırlık hissi oluştu. Ve ayrıca saç konusunda ciddi bir tembelim. llah dağına göre kar veriyor diye boşuna demiyorlar saçlarım çok sorun çıkarmıyor :))

Fiyatı 8-10 tl gibi birşey olması lazım.Tüm watsons lardan bulabilirsiniz...




Sevgiler....

7 yorum:

  1. benım de saçım boyalı değil ama çok severek kullanmıştım watsons ın tum waxlarını :)
    sevdıgım tarafı bunu kullandıgım sure boyunca sac kremıne gerek duymamamdı :) ki saclarım cok dolasır hem de cok kurudur normalde. 3 kutu bıtırdıkten sonra kullanmayı bıraktım,farklı urunler kullanıyorum ve memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. gamzecim aynen en güzel tarafı saç kremine ihtiyac bırakmıyor. ben de biralısını denemek istiyorum bakalım:) bu arada avatarına bayıldım:))

    YanıtlaSil
  3. tatlım çok iyi olmuş bu post:) benim saçlarım çok kuru benim işime yarayacak gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Herkes memnun bundan,istiyorum denemeyi ama çok büyükmüş kesin sıkılırım bir de watsons olunca pek içime sinmiyor sanki

    YanıtlaSil
  5. evet çook büyük çok para vermediğim için içim çok sızlamadı yarısında atarken..

    YanıtlaSil
  6. Ben severek kullandım,fiyatına gore performansı oldukca iyi!Ben de senin gibi sac kremi yerine her yıkamada kullandım, hatta bir tane bitirdim:)
    ama favorim biralı olan!2.kutunun yarisindayim:) hem süper kokuyo, hem daha kolay aciliyor saclarim:)
    :-*

    YanıtlaSil
  7. biralıyı da deneyeceğim. Özellikle yazın falan kullanabilirim belki :)

    YanıtlaSil