İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

9 Aralık 2011 Cuma

Dermalogica Skin Smoothing Cream

Herkese merhaba,

bugünün postu cilt bakımı olsun:)

Dermalogica skin smoothing cream benim geçen kış kullandığım bir üründü. Cildim aşırı kuruduğu bir dönem kullandım. Kendi sitesinde kuru/zamansız yaşlanmış cilt için öneriliyor. Normalden kuruya dönük ciltler de kullanabilir bence ki kışın benim cildim böyle olabiliyor.

Sitesindeki açıklama şu şekilde:

Orta ağırlıktaki krem, içerisindeki rahatlatıcı bitkisel özler ve antioksidan vitaminler ile cildin nem dengesini sağlarken cilt yapısını güçlendirir; cilldin esnekliğini ve gücünü geri kazandırır. Suni koku ve renklendirici içermez.

İçindekilere bakınca bitkisel özler/yağlar, dimethicone (silikon), sonlara doğru retinyl palmitate (a vitamini) mevcut. sakınanlar için paraben içeriyor. (içerisinde en çok şaşırdığım yumurta sarısı ekstarı oldu:))

Sitesindeki açıklamaya katılıyorum. Krem orta ağırlıkta. Hatta alışık olmayan biri için ağır bile denebilir. İçeriğindeki antioksidanlar cildime işledi mi beni daha da gençleştirdi mi bilmiyorum :) Fakat cildimin kuruyup döküldüğü zamanda cildimi iyi nemlendirdi. Gerginliğini aldı ve rahatllattı. 


Bu nemlendiriciyi bu zamana kadar bir daha almadım çünkü;

50 ml 148 tl, 100 ml 227 tl-Çok daha uygun fiyatlı muadil ya da daha iyi nemlendiriciler var

Anti aging e tam anlamıyla başlamış değilim, nemlendiricilerin içinde varsa bonus oluyor. Şu anda cildimi iyice nemlendirmek bana yetiyor. Antiaging için serum kullanmayı düşünüyorum.

Cildimi nemlendirsin yeter diyenler için ceradolin çok daha iyi bir alternatif derim:)

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder