İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

7 Aralık 2011 Çarşamba

Ödül

Gözdecim ve kavalam beni ödüllendirmiş. Ödülü haketmem için ben de kendim hakkında 7şeyden bahsedip, 10 kişiye yollayacağım.

1- Bir kere daha söylüyorum ben bitter çikolata severim. Hayatımda 1 ya da 2 kere yanlışlıkla beyaz çikolata (çikolata dememek lazım ona beyaz birşey:)) yedim.(Misafirlik ve paketin içinde belli olmayan çikolatadan dolayı)

2- Bir ara, para tren ben istasyon şeklinde yaşıyordum. Hiç para biriktirmeyi bilmezdim. Hiç hem de. Şimdi şimdi düzeliyorum.

3- 2008 iktisat mezunuyum.

4- Karanlıktan korkarım. Ne zaman evde yalnız kalsam ya elektrik kesilirse diye korkuyorum.

5- Bebekken simsiyah saçlarım varmış. Sonra tutam tutam dökülüp sarı çıkmışlar. Yaşım ilerledikçe koyulaştı. Açık kumral şu anda.

6- Hiçbir yerime dikiş gerektirecek bir durumum olmadı bu zamana kadar. Maşallah :)

7- Asmalı Konak ve Çemberimde Gül Oya'yı 5 defa falan seyretmişimdir. Tüm bölümleri!!

Vee ödülümmm


Herkes herkese göndermiş neredeyse:)
bugün çok hasta olduğum için tek tek isim saymasam, siz de beni mazur görseniz :)

Ben bu ödülü ve kısa mimi blogumu izleyen ve yapmamış olan tüm blog sahiplerine gönderiyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder