İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

22 Aralık 2011 Perşembe

Nuxe Kuru Yağ

Herkese merhaba,
Bu ay Vanilya Club kutusundan çıkan en güzel şey bu yağ bence. Çünkü benim tam boyunu alacağım bir ürün.



Bu ürün yüz, saç ve vücut için kullanabileceği söylenen bir ürün. Kuru yağ olarak geçiyor. Bunun sebebi de anında emilmesi ve yağlı his bırakmaması. Kutunun içinden çıkan 10 ml. Ben bu ürünü saç ve vücut için kullandım.

 %30 oranında değerli yağlardan oluşuyor. %98.8 doğal içeriği sahip. Koruyucu ve silikon içermiyor. E vitamini açısından çok zengin. Çoook güzel kokuyor. Yapay bir koku da değil bu çok güzel gerçekten.

Ürünün çok azı gerçekten yetiyor. Saç için bir damla-gerçekten bir damla-alıp iki elimle saçıma yediriyorum. Saçlarım hem çok güzel kokuyor hem yumuşacık oluyor. Saç kreminin yerine geçecek bir ürün. Özellikle benim gibi sıvı saç kremi kullananlara göre.

Vücut içinde mükemmel çünkü hem doğal hem de yağlı his bırakmıyor. Çok da güzel nemlendiriyor.

50 lik ve 100lük boyu var. 100lük boyu spreyli şişe. 50lik boyu 59.50 TL. 100lük boyu 99.50 TL
Ben 10 ml lik olanı bile günlerdir kullanıyorum yarısına geldim. 50 lik bana uzun süre gider.

Bu yağın ayrıca ışıltılı olanı var. Onu da denemek istiyorum. Özellikle yazın çok güzel duracağını düşünüyorum. Işıltılı olanını bir gelin makyajında da kullanmışlardı dekolteye.

Herkese sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder