İletişim!!

darkchocolatebrownblog@gmail.com
darkchocolateblog@yahoo.com

15 Aralık 2011 Perşembe

Lila Kutu Aralık

Merhaba,
az önce elime bu aralık ayının lila kutusu ulaştı. Hemen fotoları paylaşıyorumm






Farkındayım resim çok karanlık ama fotoları hemen paylaşmak istedim o yüzden:(

Öncelikle kutu çok güzel. Ben bu tarz kutuları atmaya kıyamıyorum ki buna da kıyamadım:)

Ürünlere gelirsek

30 ml murad aha/bha cleanser-bu rğn hakkında bir post hazırlamıştım.Murad ürünleri karabasan gibi peşimi bırakmıyor, çöpe gidecek malesef.

Pastel oje 14 numara- Güzel bir mor tonu kendisi.

Petal Fresh volumizing Şampuan-Organik şampuanları çok severim. Bu ürün de 60 ml.

Ozoxlive-Profesyonel Cilt Bakım jeli-Açıklamasında tüm cilt ve cilt atı doku hasarlarının giderilmesine yardımcı olan doğal jel yazılmış. İçeriğinde de zeytinyağı, shea yağı gibi yağlar var. Kullanınca yorumumu hemen yazacağım.

Max Factor Masterpiece Rimel- Bu da 5.3 ml bir ürün. Orjinalinin 9 ml olduğunu düşünürsek yarısından daha fazla. Kullanır kullanmaz yorumlayacağım.

Max Factor eye kohl-Minicik siyah göz kalemi

L'occitane Güllü Sabun-Kocaman bir kalıp. El ve vücut için kullanılabilir bitkisel bazla üretilmiş bir sabun.

Clarins göz kremi (Defatigant Eclair Contour des yeux) 3ml. Bu ürünü de kullandıkça yorumlayacağım. Açıklamasında göz çevresini rahatlatır, koyu renkli halkaların, ince çizgilerin görünümünü azaltır yazıyor.

Clarins-Teint Skin Illusion Fondoten-Bu en minik olanı herhalde. Klasik sample poşetinde.

PCO Whitening Mask-2 adet-Plasenta maskesi. Etkin içeriğiyle kırışıklıklar, sarkmalar ve cilt lekeleri üzerinde etkili olduğu söyleniyor.

Palladio Tinted Lip Balm- Renkli dudak nemlendirici, ayrıca uv filtresi varmış.

Bir de mini bayan ve erkek parfüm sample ı vardı ama çok ilgimi çekmedi.

Yılbaşı sebebiyle bu ay 12 ürün göndermiş lilakutu. Kasım kutusu yoktu aslında iki ayı bir aya sığdırmış. Fakat vanilyaclub'dan daha çok beğendiğimi söyleyebilirim. Murad olmasa yerine başka birşey olsa daha çok sevinirdim:) Fakat 19 tl ye gayet güzel hazırlanmış bir kutu. Fiyat/performans açısından vanilya'dan daha iyi.

Dediğim gibi bütün ürünler hakkında yorumlarımı yazacağım...

Sevgiler....

6 yorum:

  1. bu sefer iyi şeyler cıkmış.
    güle güle kullan
    murad cok pahalıdır normalde

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim kova kadını:) evet murad çok pahalı bizzat bütçemi yaraladı zamanında. İşe de yarasa gam yemeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. PCO Whitening Mask-2 adet-Plasenta maskesi mi? bu çok dikkatimi çekti bildiğimiz plasenta mı içeriği acep? tiksinç olmakla beraber cilt üzerinde acayip etkileri oldugunu duymuştum. yiyeni bile varmış.

    YanıtlaSil
  4. kozmetik deneyimleri içinde koyun plasentası var evet. hatta şu siteden bakabilirsin diğerlerine
    http://koyunplasentasi.com/

    YanıtlaSil
  5. bu paketi baya beğendim üstelik ödeme imkanları da daha geniş lila kutu vanilyaclubdan bir adım öne geçti benim için şimdi:)

    YanıtlaSil
  6. benim için de lila kutu bir adım öne geçti:)

    YanıtlaSil